דיווח בארה"ב: ראסל ווסטברוק פתוח לעבור בטרייד למיאמי

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | AFP

כתבי NBA בכירים טוענים כי הכוכב, שמרגיש שאחרי עזיבת פול ג'ורג' לא תהיה לת'אנדר אפשרות להגיע להישגים, חמפש פתרונות אחרים ועשוי לעבור לקבוצה מהמזרח. המכשול המרכזי: החוזה שלו על סך 38 מיליון דולר לעונה

(גודל טקסט)

ראסל ווסטברוק בילה את כל 11 שנות הקריירה שלו באוקלהומה, אבל ייתכן שתקופתו בקבוצה הגיעה לסיומה. פרשן ESPN אדריאן ווז'נרובסקי דיווח כי הכוכב עשוי לקבל בברכה רעיון של טרייד אפשרי. הגארד ואוקלהומה מקווים, על פי הדיווח, "למצוא פיתרון מוקדם ככל האפשר".

ווז'נרובסקי הוסיף כי ווסטברוק יהיה מוכן להצטרף למיאמי היט, שהראתה בו עניין. מקורות אחרים סיפרו כי היו שיחות בין שתי הקבוצות, ושגם יוסטון רוקטס עשויה לפתוח במגעים עם הת'אנדר על ווסטברוק.

אוקלהומה התחילו את הבנייה שלהם מחדש בטרייד של פול ג'ורג' ללוס אנג'לס קליפרס בסוף השבוע, ועכשיו נראה שהם מוכנים להתחלה חדשה. זה עשוי להספיק עבור ווסטברוק לקבל מעבר לקבוצה אחרת. מכיוון שחוזהו של כוכב אוקלהומה מבטיח לו לפחות 38 מיליון דולר לעונה לארבע העונות הקרובות, נראה שזה גם זמן טוב עבור הקבוצה מהמערב להיפרד ממנו.

ווסטברוק עם פול ג'ורג'. אוקלהומה תמצא את עצמה ללא שניהם? (AFP)
ווסטברוק עם פול ג'ורג'. אוקלהומה תמצא את עצמה ללא שניהם? (AFP)

"הנאמנות של ווסטברוק לאוקלהומה ולאוהדים מעולם לא הוטלה בספק", כתב ווז'נרובסקי, "אך לאור העובדה כי לא נראה ש-OKC יתחרו על תואר השנה, בעקבות עזיבתו של פול ג'ורג', נראה שהרעיון לשחק במקום אחר בשנות השלושים לחייו יכול להיות ההחלטה הנכונה מבחינה תחרותית".

במיאמי יוכל ווסטברוק לחבור לג'ימי באטלר על מנת ליצור איום חדש במזרח. לכל הפחות הדבר יספק מעט התרגשות במועדון שהגיע לפלייאוף רק פעמיים וניצח רק משחק אחד מחוץ לעונה הסדירה מאז עזב לברון ג'יימס לפני חמש שנים. האתגר עבור ההיט יהיה לברר כיצד אפשר לגרום למעבר לעבוד מבחינה כלכלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי