התחדש בנעליים: וויליאמסון חתם על חוזה עם 'אייר ג'ורדן'

זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון | David Sherman/Getty Images

הכוכב המבטיח בחר לשחק עם נעליים של המותג של מייקל ג'ורדן, שאמר עליו: "האופי והמשחק שלו מעוררים השראה". זאיון לאחר החתימה: "מרגיש מבורך. חלמתי על זה מאז שהייתי ילד"

(גודל טקסט)
כוכבה החדש של ניו אורלינס פליקנס, זאיון וויליאמסון, הודיע היום על חתימת חוזה הנעלה בחברת 'אייר ג'ורדן'. וויליאמסון אמר ל-ESPN: "אני מרגיש מבורך להיות חלק ממשפחת אייר ג'ורדן. מאז שהייתי ילד, חלמתי להגיע לליגה ושתהיה לי השפעה כמו שיש למייקל ג'ורדן עד היום. הוא היה אחד מאותם ספורטאים מיוחדים שנשאתי אליהם עיניים".


רבים ממותגי הנעליים בעולם חיזרו אחרי זאיון מאז שעזב את דיוק ונכנס לדראפט ה-NBA. הפליקנס קיבלו את הזכות לבחור אותו, אבל לשחקן היה את החופש לשקול את בחירתו בנוגע לחוזה ההנעלה. בחתימתו עם 'אייר ג'ורדן', הוא מצטרף למועדון מרשים הכולל את ראסל ווסטברוק, בלייק גריפין, כריס פול וג'ימי באטלר.


מייקל ג'ורדן אמר לאחר החתימה: "הנחישות המדהימה של זאיון, האופי שלו והמשחק שלו מעוררים השראה. הוא יהווה בורג מרכזי בהובלת המותג בעתיד. הוא אמר לנו שהוא מתכוון להדהים את העולם וביקש מאיתנו להאמין בו, ועשינו זאת".




הסופרסטאר המבטיח נקלע למחלוקת בנושא הנעליים במהלך העונה שלו במכללת דיוק, לאחר שבמהלך משחק שלו בחודש פברואר נעל ה'נייקי' שלו נקרעה, מה שגרם לפציעה בברכו. למרות שהוא לא חתם על חוזה עם 'נייקי', המותג 'אייר ג'ורדן' הוא חברת בת של ענקית ההלבשה והנעלה האמריקאית, מה שכנראה אומר שזאיון לא לקח קשה מדי את האירוע.


מי שנבחר במקום הראשון בדראפט האחרון צפוי להיות הדבר הבא ב-NBA ואם יממש את ההבטחה, יכול להיות ש'אייר ג'ורדן' השלימה היום את עסקת הנעליים הכי גדולה מאז שלברון ג'יימס חתם עם 'נייקי' על אחת כזו ב-2003.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי