גאסול: "לא שקלתי לחזור לברצלונה, פורטלנד קבוצה מיוחדת"

פאו גאסול
פאו גאסול | Patrick Smith/Getty Images

הסנטר הספרדי אמר שחזרה לאירופה לא היוותה אופציה מבחינתו, הביע התרגשות מהצטרפותו לבלייזרס ("זו קבוצה מיוחדת עבור הספרדים") וסיפר על השיחה שקיבל מדמיאן לילארד

(גודל טקסט)
בזמן שהוא מתאושש מפציעה בכף רגלו, פאו גאסול סיפק התבטאות ראשונה כשחקן פורטלנד טרייל בלייזרס. הסנטר הספרדי בן ה-39, שהראה סימני דעיכה ברורים בשנתיים האחרונות, התייחס לשמועות שהיו על חזרה אפשרית שלו לאירופה ודיבר על ההתרגשות מהגעתו לקבוצה מאורגון, כמו גם על המשך הקריירה.


גאסול הבהיר כי בשום שלב הוא לא חשב לחזור לשחק בברצלונה: "האמת היא שלא שקלתי את האפשרות לחזור אירופה. המחשבה שלי הייתה להמשיך ב-NBA ואחרי שבחנתי את האופציות שלי, פורטלנד הייתה הטובה מביניהן והרגשתי שאני מתאים לה בשלב הזה של הקריירה שלי. לא שקלתי לחזור לברצלונה, שהיא הקבוצה באירופה שהייתי חוזר אליה, אם הייתי מחליט על כך".


פורטלנד היא קבוצה מיוחדת עבור הספרדים, בגלל ששחקנים רבים מאותה מדינה שיחקו במדי הבלייזרס: פרננדו מרטין (הספרדי הראשון ב-NBA), סרחיו רודריגס, רודי פרננדס וויקטור קלאבר: "זה מיוחד להיות בקבוצה הזו", אמר גאסול, "יש לה היסטוריה רבה, בייחוד עבור האוהדים הספרדים, בגלל הנציגים שהיו לנו כאן, בראש ובראשונה פרננדו מרטין. כבוד בשבילי להצטרף לרשימה הזו".


מתרגש מהתחנה החדשה בקריירה. פאו גאסול במדי נבחרת ספרד (AFP)
מתרגש מהתחנה החדשה בקריירה. פאו גאסול במדי נבחרת ספרד (AFP)


הסנטר סיפר שכוכב הבלייזרס, דמיאן לילארד, התקשר אליו עוד לפני שהמעבר הפך לרשמי ואמר לו שהוא מתרגש מהגעתו. הספרדי דיבר על התפקיד שמצפה לו בקבוצה: "התפקיד שלי יהיה זה שיקבעו המאמנים. אני רוצה להיות יעיל בכל יום, בכל משחק ואימון. אעשה מה שיבקשו ממני ואני מקווה לתרום גם מחוץ למגרש ולעזור לצעירים יותר להבין מה נדרש בשביל לקחת אליפות".


למרות שהוא כבר לא ילד, גאסול אמר שהוא לא מסתכל מעבר לעונה הקרובה: "קשה להגיד אם אמשיך לשחק אחרי המשחקים האולימפיים. כרגע אני מתרכז בעונה הקרובה ואחר כך ניקח החלטות". לסיום, למרות הפציעות והעייפות אחרי קריירה ארוכה, הסנטר הסביר מה נותן לו את הדרייב להמשיך: "אני לבחון את הגבולות שלי ולהיות חלק מליגת הכדורסל הטובה בעולם".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי