כרמלו אנתוני: "לא דיברתי על סיבוב פרידה, עדיין יכול לשחק"

כרמלו אנתוני
כרמלו אנתוני | אתר רשמי

הכוכב שבר שתיקה לאחר שכיכב בתקופה האחרונה בכותרות והבהיר כי ברצונו לשוב ל-NBA: "אני במגרש כל יום, בוחן את הקריירה ואת חיי מחדש". וגם: התייחסותו הראשונה להחלטת יוסטון רוקטס לשחררו בתחילת העונה

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

כרמלו אנתוני הופיע לא מעט בכותרות ה-NBA לאחרונה. הפורוורד, אחד הסמלים של הליגה בעשור וחצי האחרונים, חווה הידרדרות בשנים האחרונות, בעיקר לאחר שעזב את ניו יורק ניקס ובעונה האחרונה למעשה כמעט ולא שיחק. לפני קצת יותר משבועיים, ג'ו ג'ונסון הביע צער על כך שאנתוני יושב בחוץ וטען ש"עדיין יש לו מה לתת". מאמנו האישי של "מלו" אמר מוקדם יותר השבוע שהוא שווה יותר מ-60/70 אחוז מהשחקנים בליגה וכל מה שהוא רוצה זה רק סיבוב פרידה, כמו זה שקובי בראיינט ודוויין ווייד זכו לו.

השיא הגיע כאשר שחקנים בליגה, בראשות דמיאן לילארד, החלו קמפיין במטרה לעזור לסקורר הוותיק למצוא את הקבוצה שבה יוכל להיפרד בכבוד, כפי שביקש. פרשן ESPN סטיבן איי סמית', לעומת זאת, אמר שאנתוני לא ראוי לסיבוב פרידה שכזה. היום (שישי), דווקא בתכניתו של אותו סמית', כרמלו הגיע לפרוק את שעל ליבו.

"הרגשתי שהמשחק לא רוצה אותי באותה נקודה", אמר כרמלו אנתוני בהתייחס לתקופה שבה נחתך מיוסטון רוקטס בתחילת העונה החולפת ותיאר את עצמו כ"פגיע רגשית" באותה נקודת זמן, שלדבריו גרמה לו לשקול האם הוא רוצה להמשיך לשחק ב-NBA. ולמרות זאת, היום הוא מלא תשוקה לחזור: "אני במגרש כל יום, זה שהייתי שקט לא אומר שנכנעתי", אמר ונימק את השתיקה שנשברה היום ברצון "לבחון את עצמי, את הקריירה ואת חיי מחדש".

"מלו" אמר שהוא לא מאשים את חברו כריס פול או את המאמן מייק ד'אנטוני בכך שנחתך מיוסטון בנובמבר האחרון ושהוא לא דיבר על כך עם ג'יימס הארדן. לטענתו, השוק הגדול ביותר הגיע מההודעה של המנג'ר דריל מורי: "הוא בא ואמר 'שמע, אנחנו לא זקוקים לשירותיך יותר'. חשבתי לעצמי 'על מה לעזאזל אתה מדבר? אתה אומר לי שאני לא ראוי להיכנס לרוטציה של 9-10 שחקנים בקבוצה הזו?'.


בקרוב שוב על הפרקוט? (Photo by Harry How/Getty Images)

"זו הייתה מכה לאגו, לגאווה שלי", המשיך אנתוני, "התחלתי לפקפק בעצמי בעקבות זה, מה עשיתי רע? שאלתי אותו את זה, הוא פשוט אמר שזה לא מסתדר בינינו. כשמקבל ההחלטות אומר לך שהוא לא זקוק לך יותר… בכנות, הרגשתי כאילו אני מפוטר. הרגשתי את מה שאנשים מרגישים על בסיס יומיומי".

אולי יש כאלה שהספיקו לשכוח, אבל הפורוורד היה מלך הסלים של הליגה בעונת 2012/13, עם 28.3 נקודות למשחק והביא את הניקס להופעה האחרונה שלהן בפלייאוף מאז, כאשר גם מבחינת כרמלו זו הייתה תחילת של בצורת בת חמש שנים ללא הופעות בפלייאוף, אחרי שהעפיל לשם עשר פעמים במדי דנבר וניו יורק.

"מעולם לא אמרתי שום דבר על סיבוב פרידה", הבהיר אנתוני כתגובה לטענות שהוא מעוניין בעונה שתהווה "ריקוד אחרון". כאשר יפרוש, הוא צפוי להיכנס להיכל התהילה למרות השנים האחרונות המאכזבות מבחינתו. אנתוני הוא הכדורסלן היחיד שזכה בשלוש מדליות זהב אולימפיות בכדורסל הגברים וגם זכה באליפות המכללות במדי סירקיוז. מה שבטוח, לא נראה שרעיון הפרידה חולף במחשבותיו נכון להיום, שכן הוא חתם את דבריו בהצהרה: "אני יודע שאני עדיין יכול לשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי