וינס קארטר סיכם לעונה נוספת באטלנטה, בסיומה יפרוש

וינס קארטר
וינס קארטר | Kevin C. Cox/Getty Images

הקלע הוותיק, שחגג לפני כחצי שנה יום הולדת 42, יישאר אצל ההוקס ויהפוך לשחקן הוותיק בתולדות ה-NBA: הוא ירשום את עונתו ה-22 ואם ישותף גם במהלך 2020, יהיה הראשון בהיסטוריה ששיחק בארבעה עשורים שונים

קבוצות: אטלנטה הוקס
(גודל טקסט)
היכונו לעונה ה-22 של וינס קארטר ב-NBA: כחצי שנה לאחר שחגג את יום הולדתו ה-42, מי שהיה בעבר אחד הכוכבים הגדולים בעולם, שלזכותו שמונה הופעות באולסטאר, האריך את חוזהו באטלנטה הוקס בשנה נוספת – תהיה זו שנת הפרישה שלו ובזכותה הוא צפוי להפוך לשחקן הראשון בהיסטוריה שישחק בארבעה עשורים שונים.


קארטר, שב-1999 נבחר לרוקי השנה בטורונטו רפטורס, צפוי כעת לשחק גם בשנת 2020, עשור חדש שייפתח ויהיה הראשון שיעשה זאת. הוא גם למעשה יחלוף על פני דירק נוביצקי שפרש השנה אחרי 21 עונות בליגת הכדורסל הטובה בעולם וכן על פני קווין גארנט, קווין וויליס ורוברט פאריש. עם זאת, צריך לזכור שלאורך הקריירה הארוכה והמפוארת הוא לא זכה לענוד טבעת אליפות.


כאמור הקלע בן ה-42 החל את דרכו בטורונטו רפטורס ב-1998 ואחרי שש שנים בקנדה הוא עבר לניו ג'רזי נטס ולאורך הקריירה גם עבר באורלנדו מג'יק, פיניקס סאנס, דאלאס מאבריקס, ממפיס גריזליס, סקרמנטו קינגס ובעונת 2018/19 שיחק באטלנטה, בשורותיה יישאר גם העונה הודות לממוצעים של 7.4 נקודות ו-1.1 אסיסטים ב-17.5 דקות למשחק. בסך הכל הוא רשם העונה 76 הופעות, ב-9 משחקים עלה בחמישייה. 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי