יאניס: "מוכן להחליף את תואר ה-MVP בזכייה בזהב בסין"

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | טוויטר

היווני, שיהיה השם הבולט באליפות העולם הקרובה, נחוש להדהים את כולם פעם נוספת והביע את התרגשותו מהטורניר: "אני תמיד מרגיש מיוחד כשאני משחק בנבחרת"

(גודל טקסט)
יאניס אנטטוקומפו יהפוך בעוד מספר שבועות לשחקן הראשון שמשתתף באליפות העולם בכדורסל לאחר שזכה באותה שנה בתואר ה-MVP ב-NBA. לקראת הטורניר, היווני בן ה-24 הביע את רצונו להמשיך להדהים את העולם בישירות האופיינית לו: "הייתי מחליף את תואר ה-MVP במדליית זהב בסין", אמר לאתר הרשמי של פיב"א.


בזמן שרוב הכוכבים האמריקאים ויתרו על האפשרות להשתתף באליפות העולם שתחל ב-31 באוגוסט, יאניס הוא השם הכי גדול שיופיע בטורניר, שבו ייצג כמובן את נבחרת יוון שלא זכתה מעולם בזהב והודחה בשמינית הגמר בשתי האליפויות האחרונות, אחרי שהדהימה את ארצות הברית בחצי הגמר של 2006, בדרך לזכייה במדליית הכסף.


ה"גריק פריק" כבר ניפץ כמה תקרות זכוכית, כשהפך מנער בן 18 שהגיע לליגה הטובה בעולם כסימן שאלה, לשחקן המצטיין בה וכזה שסחף את מילווקי באקס בעונה האחרונה למאזן הטוב ביותר שלה מאז 1980-81, כאשר בדרך הוא הופיע במשחק האול-סטאר בפעם השלישית ברציפות.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Giannis Antetokounmpo (@giannis_an34) on



כמובן שהמשימה הלאומית צפויה להיות הרבה יותר קשה עבורו, אך הוא ייעזר בשני אחיו, ת'נאסיס וקוסטאס, שיהיו גם הם בסגל היווני: "אני תמיד מרגיש משהו מיוחד כשאני משחק בנבחרת", אמר יאניס, "אי אפשר לתאר את האמוציות שעולות כשאתה מתחיל טורניר ושומע את ההמנון הלאומי. בכל פעם אני מרגיש גאה כמו בפעם הראשונה וכמו שאמרתי בעבר, כל עוד אהיה בריא, אהיה חלק מהנבחרת".


לגבי חלוקת חדר ההלבשה עם אחיו: "אנחנו רק מנסים לדרבן אחד את השני להשתפר. זו הרגשה מדהימה להיות כאן יחד. עבדנו קשה כדי להגיע לכאן ולהשיג את זה, כך שאני יודע שאמנו גאה בנו וכך גם אבינו, שאני בטוח שצופה בנו מהשמיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי