יתמודד מול לברון: טיירון לו צפוי להיות עוזר המאמן של הקליפרס

טיירון לו
טיירון לו | קליבלנד קבאלירס, האתר הרשמי

על פי דיווח בארצות הברית, האיש שזכה יחד עם ג'יימס באליפות היסטורית בקליבלנד והיה מועמד ראשי לאימון הלייקרס, יהיה עוזרו של דוק ריברס

(גודל טקסט)
היריבות הצפויה בעונת ה-NBA הקרובה, בין הלייקרס והקליפרס על טהרת על העיר לוס אנג'לס, קיבלה אמש (רביעי) מרכיב פיקנטי נוסף. טיירון לו, מי שהדריך את קליבלנד קבאלירס של לברון ג'יימס בעונת האליפות ב-2016, צפוי להתמנות לעוזר המאמן של הקליפרס ולהיות יריבו של "המלך", כך פורסם על ידי מארק שטיין מה"ניו יורק טיימס".


לו, שיעבוד תחת דוק ריברס, היה אחד המועמדים של הלייקרס להחליף את לוק וולטון על הקווים, אבל מה שהכשיל את המו"מ היו אורך החוזה שהוצע לו (שלוש שנים) ורצון הקבוצה להחתים את ג'ייסון קיד כעוזרו. הסגולים-זהובים התקדמו הלאה והחתימו בסופו של דבר את פרנק ווגל, שקיבל את קיד וליונל הולינס לצוות שלו.


טיירון לו החל את דרכו כמאמן ראשי בליגה אחרי שדיוויד בלאט פוטר מקליבלנד ב-2016 והוא הגיע עד לגמר בכל שלושת שנותיו הראשונות. אחרי פתיחה של אפס ניצחונות ושישה הפסדים בעונה האחרונה, הוא פוטר על ידי הקבאלירס. המאמן כבר עבד בעבר עם ריברס, כששימש כעוזרו בבוסטון סלטיקס בשנים 2011-2014. אגב, את שלוש עונותיו הראשונות כשחקן, לו העביר במדי הלייקרס.




בזכות הימים המוצלחים באוהיו, ישנה מערכת יחסים טובה בין לו ללברון, שבוודאי ירגיש צביטה קטנה אם יראה אותו נוחת בצד השני של הכביש. הגעתם של קוואי לאונרד ופול ג'ורג' לקליפרס יצרה ציפיות גדולות לקראת היריבות העירונית, שצפויה להיות סוערת מאי פעם בעונה הקרובה. כבר ביום המשחקים הראשון (22 באוקטובר) ייפגשו הקבוצות ב"סטייפלס סנטר" ומפגש נוסף מתוכנן ליום המשחקים המיוחד לכבוד חג המולד.


מהימים היפים בקליבלנד, ליריבות עירונית מרה. לברון ג'יימס וטיירון לו. (AFP)
מהימים היפים בקליבלנד, ליריבות עירונית מרה. לברון ג'יימס וטיירון לו. (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי