צפו בפציעה של דמרקוס קאזינס. גרין: "אני חסר מילים"

דימרקוס קאזינס
דימרקוס קאזינס | Gregory Shamus/Getty Images

פורוורד גולדן סטייט כאב את הבשורה על הסנטר, שקרע את הרצועה הצולבת. סטיב קר: "אני הרוס. הוא סבל משתי הפציעות ששחקנים הכי מפחדים מהן בטווח של שנתיים וחצי, זה חסר תקדים". וגם: מי יחליף אותו בלייקרס?

(גודל טקסט)
השאיפות של לוס אנג'לס לייקרס לקראת העונה הקרובה ספגה מכה קשה אתמול (חמישי), כאשר הסנטר דמרקוס קאזינס נפצע במהלך אימון בלאס וגאס וקרע את הרצועה הצולבת בברכו בשמאלית, מה שצפוי להשבית אותו למשך מרבית העונה, אם לא לכולה. הקבוצה מעיר המלאכים בנתה על חזרה של הסנטר לכושר שהביא אותו להופעות במשחק האול-סטאר, לפני שהפציעות החלו לפקוד אותו בינואר 2018, אך כעת תצטרך להסתדר בלעדיו ולקוות שאיכות הסגל שלה תספיק למאבק על האליפות.


קאזינס היה אחד הכוכבים הגדולים ב-NBA עד שקרע את גיד אכילס לפני קצת יותר משנה וחצי. לקראת העונה הקודמת, גולדן סטייט לקחה סיכון והחתימה אותו לשנה. הסנטר חזר והעמיד ממוצעים לא רעים (16.3 נקודות ו-8.2 ב-30 משחקים), אך קרע את שריר הארבע ראשי בתחילת הפלייאוף. הוא הספיק לחזור במהלך סדרת הגמר ואף אחד נראה טוב לפרקים, מה שגרם ללייקרס להמר עליו לקראת העונה הקרובה, הימור שהתברר כאסון, שכן חוסר המזל המשווע של "בוגי" הביא לפציעה שספק גדןך אם יצליח לחזור ממנה לרמה שהפגין בשמונה העונות הראשונות שלו בליגה.


קאזינס היה אמור לפתוח בחמישייה בקבוצה של לברון ג'יימס. מי שצפוי להחליף אותו הוא ג'בייל מגי, כאשר גם קייל קוזמה עשוי להיכנס לחמישייה ולהזיז את אנתוני דיוויס לעמדת הסנטר. בכל מקרה, הלייקרס יצטרכו לחשוב על פתרון לחסרונו של קאזינס. שני שמות שאולי יעלו כמועמדים הם דווייט האוורד, שעדיין מחפש קבוצה ואמר לא מכבר שישמח לחזור להוליווד וכרמלו אנתוני, שגם מעמדו ירד באופן דרסטית בשנתיים האחרונות ואף קבוצה לא החתימה אותו לעונה הקרובה, אך נחשב לחבר קרוב מאוד של לברון.




דריימונד גרין, ששיתף פעולה עם "בוגי" במדי הווריירס בשנה החולפת, הביע צער על פציעת חברו: "אני חסר מילים. זה נורא כואב לי, קיוויתי שהוא יחזור ויראה לכולם איזה שחקן גדול הוא". גם סטיב קר כאב את הבשורה: "אני הרוס. השנתיים האחרונות היו גיהנום בשביל דימרקוס, כולנו שבורים ומצטערים בשבילו. פציעות הן חלק מהמשחק, אבל הוא סבל משתי הפציעות ששחקנים הכי מפחדים מהן – האכילס והרצועה – בטווח של שנתיים וחצי, זה חסר תקדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי