דריל מורי: "ג'יימס הארדן סקורר יותר טוב ממייקל ג'ורדן"

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | AFP

המנהל המקצועי של הרוקטס סיפק אמירה שנויה במחלוקת, עם נימוק סטטיסטי: "כמות הנקודות שהוא מייצר בכל פעם שהוא נוגע בכדור יותר גבוהה". וגם: הנתון המעודד לקראת הציוות בין הכוכב המזוקן לראסל ווסטברוק

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)
דריל מורי, המנהל המקצועי של יוסטון רוקטס, ידוע כאחד שמתבסס בצורה אובססיבית על נתונים סטטיסטיים כשמדובר במלאכת בניית הקבוצה שלו, אבל ייתכן שהפעם האובססיה הביאה אותו להגזים מעט. בראיון ל"אתלטיק", הג'נרל מנג'ר סיפק אמירה שנויה במחלוקת ואמר: "ג'יימס הארדן הוא סקורר יותר טוב ממייקל ג'ורדן, זו עובדה".


"הטענה שאם נשים את ג'ורדן בקבוצה בליגה היום, הוא יתרום יותר מהארדן, הוא הגיוני", המשיך מורי אך התעקש על שלו: "אבל אם תיתן את הכדור להארדן, כמות הנקודות שהוא ייצר לפני שהקבוצה השנייה תקבל אותו בחזרה -שזו הדרך שבה יכולת התקפית צריכה להימדד- גדולה יותר משל ג'ורדן, הוא מספר 1 מהבחינה הזו".


הכוכב המזוקן של הרוקטס העמיד ממוצע מטורף של 36.1 נקודות בעונה האחרונה, שבמהלכה רשם רצף של 32 משחקים בלי לרדת מ-30 נקודות. במהלך אותו רצף, הממוצע שלו קפץ ל-41.1 נקודות למשחק. זו הייתה אחת העונות הפורות של איזשהו שחקן בליגה אי פעם..


עונה חסרת תקדים בכל הנוגע לקליעה. ג'יימס הארדן (Gettyimages)
עונה חסרת תקדים בכל הנוגע לקליעה. ג'יימס הארדן (Gettyimages)


כעת, הארדן קיבל שותף חדש לקבוצה, שגם אליו התייחס המנג'ר מורי: "יש לנו שני שחקנים שזכו ב-MVP לאחרונה. רק ארבע פעמים בהיסטוריה של הליגה שיתפו פעולה שני שחקנים שנבחרו ל-MVP בטווח של שלוש שנים. כל הקבוצות שבהן זה קרה, זכו באליפות. אז נראה איך זה יעבוד אצלנו".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי