ארה"ב גברה 81:90 על ספרד במשחק הכנה למונדובאסקט

קמבה ווקר
קמבה ווקר | Harry How/Getty Images

פופוביץ' ושחקניו לא התקשו להכניע את "לה רוחה" לקראת אליפות העולם שתיערך בסין בחודש הבא, דונובן מיטשל (13 נקודות) וקמבה ווקר (11 נקודות ו-8 אסיסטים) בלטו. 19 נקודות לגאסול ו-16 לרוביו בספרד

(גודל טקסט)

המונדובאסקט מתקרב בצעדי ענק והלילה (בין שישי לשבת) עלתה לראשונה לפרקט גם נבחרת ארצות הברית, שבהכנה הראשונה שלה לאליפות העולם גברה 81:90 על נבחרת ספרד – מי שלפי סוכנויות ההימורים מדורגת במקום הרביעי לזכות בגביע בתחרות שתיערך בסין החל מה-15.9.

ארה"ב, בהדרכת גרג פופוביץ', לא מזכירה את נבחרות ה"דרים טים" שמגיעות למשחקים האולימפיים בדרך כלל, אבל היא עדיין בסגל משופע בכוכבי NBA וביניהם קמבה ווקר שקלע 11 נקודות וגם חילק 8 אסיסטים והוריד שישה כדורים חוזרים, דונובן מיטשל סיים כקלע המוביל עם 13 נקודות, כריס מידלטון הוסיף 12 וג'ייסון טייטום קלע 11 במשחק בו שותפו כל 14 שחקני הסגל למעט מרקוס סמארט שאינו כשיר במאת האחוזים, לפני שינופו שניים בסך הכל.

ספרד, עם כוכבי NBA משלה כמו מארק גאסול (19 נקודות) וריקי רוביו (16 נקודות ו-7 אסיסטים), נקלעה לפיגור דו ספרתי כבר בפתיחה ונאלצה לרדוף אחרי ארצות הברית ללא הצלחה. סרחיו יול בלט גם כן עם 11 נקודות, אבל פיגור של 31:20 כבר בתום הרבע הראשון היה פשוט בלתי מחיק עבור "לה רוחה".


היה קשה לספרדים. יול ורוביו (Harry How/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי