ניצחון שני לארצות הברית בהכנה, 86:102 על אוסטרליה

קייל קוזמה
קייל קוזמה | Kelly Defina/Getty Images

אחרי שגברו על ספרד בשבוע שעבר, האמריקאים סימנו וי נוסף לקראת אליפות העולם בכדורסל. קמבה ווקר הוביל שישה קלעים בספרות כפולות, עם 23 נקודות. פטי מילס תרם 19 בצד השני

(גודל טקסט)
נבחרת ארצות הברית בכדורסל ניצחה היום (חמישי) 102-86 את אוסטרליה, במשחק הראשון מבין שניים שנקבעו בין הקבוצות במסגרת ההכנה לאליפות העולם, שתחל ב-31 לחודש. לא פחות מ-51,218 צופים נכחו באצטדיון מארוול במלבורן, שבו נערך המפגש. הניצחון היה השני של האמריקאים במשחקי ההכנה, אחרי שגברו על ספרד 81:90 לפני שישה ימים.


קמבה ווקר הוליך שישה קלעים בספרות כפולות עבור הנבחרת של גרג פופוביץ', עם 23 נקודות. מיילס טרנר רשם דאבל-דאבל של 15 ו-14 ריבאונדים, דונובן מיטשל הוסיף 13, קייל קוזמה 12 והצמד מבוסטון סלטיקס, ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום, תרמו 11 כל אחד.


האוסטרלים, שסובלים מהיעדרותם של שחקנים בכירים כמו בן סימונס, ת'ון מייקר, דאנטה אקסום וג'ונה בולדן, קיבלו 19 נקודות מכריס גולדינג וגם מפטי מילס. מת'יו דלאבדובה הוסיף 10. הנבחרות ייפגשו שוב בשבת הקרובה באותו אצטדיון ובהמשך ארצות הברית תערוך משחק הכנה נגד קנדה ביום שני, לפני שתמשיך לסין לקראת המשחק הראשון באליפות, נגד צ'כיה ב-1 בספטמבר.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי