אופטימיות זעירה: ארצות הברית ניצחה 68-84 את קנדה

קמבה ווקר
קמבה ווקר | SAEED KHAN/AFP/Getty Images

חניכיו של גרג פופוביץ' גברו על השכנה במשחק ההכנה האחרון לפני אליפות העולם בסין. ג'יילן בראון ומיילס טרנר הצטיינו במדי ארה"ב, אך היו חלק מערב קליעה רע מאוד מחוץ לקשת, עם 2/14 בלבד. היריבה הבאה: צ'כיה

(גודל טקסט)

כיומיים לאחר ההפסד המפתיע לאוסטרליה, נבחרת ארצות הברית של גרג פופוביץ' חזרה היום (שני) למסלול הניצחונות עם 68-84 על השכנה מקנדה, במשחק ההכנה האחרון לפני אליפות העולם בכדורסל שעתידה להפתח ב-1.9 בסין.

המצטיין בהתמודדות היה ג'יילן בראון מבוסטון סלטיקס, אשר לא עלה בחמישייה של פופוביץ' אך הוביל את רשימת הקלעים עם 19 נקודות במהלך המשחק, שהיה חד צדדי במהלך מרבית דקותיו, כולל 20-9 לארה"ב כבר בתום הרבע הראשון. מיילס טרנר רשם דאבל-דאבל כשקלע 10 נק' והוסיף 15 כדורים חוזרים.

כאב הראש של מאמן סן אנטוניו ספרס לא נגמר לאחר הניצחון היום, בגלל שראה את שחקניו קולעים משלוש באחוזים רעים מאוד, המתבטאים בשתי קליעות בלבד מתוך 14 זריקות.

מיילס טרנר. דאבל-דאבל לרכז מאינדיאנה (SAEED KHAN/AFP/Getty Images)
מיילס טרנר. דאבל-דאבל לרכז מאינדיאנה (SAEED KHAN/AFP/Getty Images)

כאמור, בתחילת שבוע הבא ייפתח טורניר המונדובאסקט, ומשחקה הבא של ארה"ב יהיה במהלך התחרות, כשיפגשו את צ'כיה ביום הפתיחה. מיד לאחר מכן יתחרו נגד טורקיה, ויסיימו את שלב הבתים נגד נבחרת יפן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי