שאק ענה לקובי: "היו לנו 12 טבעות אם היית מוסר מדי פעם"

שאקיל אוניל עם קובי בראיינט
שאקיל אוניל עם קובי בראיינט | Harry How/Getty Images

שני כוכבי הלייקרס בתחילת העשור הקודם השתלחו זה בזה ברשת, ולאחר שבראיינט אמר: "היינו זוכים הרבה יותר פעמים אם הוא לא היה כל כך עצלן", השיב לו אוניל: "אתה לא מקבל פסל אם אתה לא עובד קשה"

(גודל טקסט)
קובי בראיינט ושאקיל אוניל, אולי הצמד הגדול ביותר בהיסטוריה של ה-NBA, שוב בכותרות. לכוכבי לוס אנג'לס לייקרס, שזכו עם הקבוצה בשלוש אליפויות רצופות לפני 17 שנה, יש מערכת יחסים שידעה עליות וירידות – והיום (רביעי) היא חוותה עוד רגע נמוך בסדרת עקיצות והאשמות בין השניים על גבי התקשורת.


הכל התחיל כשקובי התראיין הבוקר לעיתונאי היו-טיוב פטריק בית דייוויד, והשתלח במקצוענות של חברו לקבוצה: "הלוואי שהוא היה מגיע מדי פעם לחדר הכושר. היינו זוכים בפא*ינג 12 טבעות. הוא היה הופך לגדול בכל הזמנים. הוא גם יגיד את זה בעצמו, אני בטוח".


"היה לו כוח כמו שבחיים לא ראיתי, זה היה משוגע. פשוט לא היה לו אכפת. הוא היה מלוכלך, תחרותי, נקמני. הייתי אומר לו כל הזמן שהוא היה יכול להשיג הרבה יותר אם הוא לא היה כל כך עצלן והיה נכנס לכושר".




התגובה של שאק לא איחרה להגיע. בתגובה לפוסט שחשף את הדברים בפייסבוק כתב הענק מניו ג'רזי: "היו לנו 12 טבעות אם היית מוסר יותר. במיוחד בגמר נגד דטרויט. עובדה. אתה לא מקבל פסל בדמותך אם אתה לא עובד קשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי