האוורד: "אקדיש את כולי להשגת אליפות עבור הלייקרס"

דווייט האוורד
דווייט האוורד | Yong Teck Lim/Getty Images

הסנטר שחזר ללוס אנג'לס סיפר על ההחלטה לשנות גישה: "תמיד התעסקתי בדיבורים, כעת אוכיח במעשים". על הקדנציה הראשונה, שבה אכזב: "תהיה לנו התחלה נקייה, העבר לא חשוב". וגם: התגובה שלו לעקיצות מצד שאק וקובי

(גודל טקסט)

אחרי שהחליף קבוצה בכל אחת משלוש העונות האחרונות, דווייט האוורד מקווה שהחתימה בלוס אנג'לס לייקרס תעזור לו להשתקם גם ברמה האישית ולא רק בקריירת הכדורסל. הסנטר אמר בראיון ל-ESPN שהחיים שלו מחוץ לפרקט הגיעו לנקודת שפל, עד שסיכם על חזרתו לקבוצה מעיר המלאכים.

"לא היה לזה שום קשר לכדורסל", אמר האוורד, "אלא לכל מיני דברים שקרו בחיים האישיים שלי. מנטלית, פיזית ורוחנית. דברים שהייתי צריך להתמודד איתם ועשו אותי חזק יותר, ללא קשר להיותי שחקן כדורסל".

הלייקרס בונים על כך שהאוורד ימלא את החלל שהותיר דמרקוס קאזינס, שקרע את הרצועה הצולבת זמן קצר לאחר שחתם בקבוצה, אבל איחוד הכוחות בין הצדדים היה תמוה משהו לאור העובדה שהסנטר כבר שיחה בל.א בעונת 2012/13 ואכזב בגדול, למרות שהגיע בשיא הקריירה.

דווייט האוורד אכזב בגדול בקדנציה הראשונה שלו במדי הלייקרס. (Ronald Martinez/Getty Images)
דווייט האוורד אכזב בגדול בקדנציה הראשונה שלו במדי הלייקרס. (Ronald Martinez/Getty Images)

האוורד אמר שההזדמנות לחזור היא "ברכה גדולה וחוויה אדירה" מבחינתו: "מעולם לא הייתה לי כוונה רעה כלפי האוהדים כאן, אהבתי את העיר מהרגע הראשון. לא היה לי שום דבר אישי כנגד אף אחד בקבוצה או משהו כזה. אני אוהב לשחק בלוס אנג'לס וחזרתי לכאן, כך שאין לאירועי העבר חשיבות בעיניי יותר. אני חושב שתהיה לנו התחלה נקייה".

"עברו כבר שש שנים, עוד מעט שבע", המשיך מי שכונה 'סופרמן' עד שהחל להתדרדר ביכולתו, "אני מתעניין מאוד במספרים ולספרה 7 יש קשר להתחלות חדשות, כמו זו שאני מצפה שתהיה לי עם הקבוצה והאוהדים. אני רוצה להוכיח שאני מקדיש את כולי להשגת תואר האליפות".

האוורד סיפר שהוא פנה לקריאה ומדיטציה כאמצעים לפתרון הבעיות האישיות: "הקיץ הנוכחי היה חשוב מאוד עבורי. הייתה לי הזדמנות להתבודד, להתכנס ולהתחבר לעצמי". עם זאת, הוא דאג ליצור קשר עם חבריו החדשים כדי להבהיר את כוונותיו: "כולם כאן רוצים לנצח וגם אני. רק אמרתי לכולם מה המטרה שלי".

לא מתעסק יותר בדיבורים. דווייט האוורד. (Will Newton/Getty Images)
לא מתעסק יותר בדיבורים. דווייט האוורד. (Will Newton/Getty Images)

מי שנבחר ראשון בדראפט 2004 וזכה שלוש פעמים בתואר שחקן ההגנה של העונה, דיבר על השינוי בגישה שלו: "תמיד התעסקתי בדיבורים, כעת אני מעדיף פשוט להוכיח במעשים". כאשר נשאל על העקיצות מצד קובי בראיינט ושאקיל אוניל בטוויטר בשבוע שעבר, הוא שמר על אותה גישה: "הם שניים מגדולי השחקנים אי פעם, יש בי רק אהבה וכבוד כלפיהם. התפקיד שלי הוא לעזור ללייקרס לנצח, לא להיכנס לוויכוחים עם שאק או קובי או כל אחד אחר. אין לי כוונה לתת לשום דבר להסיח את דעתי מהניסיון לעזור לקבוצה הזו לזכות באליפות".

בעניין אחר, סנטר הלייקרס ג'בייל מגי היה קורבן לשוד שבו ביתו נפרץ ואחת משתי טבעות האליפות שלו נגנבה, יחד עם 200 אלף דולרים במזומן. המשטרה בודקת את צילומי מערכת האבטחה בביתו של מגי, אך טרם עצרה איזשהם חשודים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי