קיירי אירווינג: "אכזבתי את חבריי בבוסטון, נכשלתי כמנהיג"

קיירי אירווינג
קיירי אירווינג | AFP

לקראת עונתו הראשונה בברוקלין, הרכז דיבר בפתיחות על התקופה במדי הסלטיקס: "לא אפשרתי לאף אחד להתקרב אליי, לא נתתי את המיטב לאורך העונה". על פציעת דוראנט: "זרקו אותו למגרש כדי לקדם מוצר, אגן עליו מזה"

(גודל טקסט)
לקראת פתיחת העונה בעוד קצת פחות מחודש, קבוצות ה-NBA התייצבו היום (שישי) ליום המדיה המסורתי. קיירי אירווינג, שהצטרף בקיץ האחרון לברוקלין נטס, התייצב מול המצלמות והמיקרופונים מוכן לקחת אחריות ואחרי הכל, אפשר להבין למה: בהיעדרו של קווין דוראנט הפצוע, שאמור להחמיץ את העונה כולה, אירווינג הוא הפרצוף של הקבוצה.


הבעיה היא שבשנותיו בליגה עד כה, מנהיגות היא לא הצד החזק של 'uncle drew'. אירווינג נפרד מבוסטון סלטיקס אחרי שנתיים מטלטלות עבורו ועבור הקבוצה. בתחילת העונה הקודמת, הרכז אמר לאוהדים כי הוא מתכוון להאריך את חוזהו, אמירה שהוא בהחלט התכוון אליה בזמנו, אך לאורך העונה היחסים בינו לבין חבריו לקבוצה הסתבכו ואירווינג הפך לדמות שלילית בחדר ההלבשה.


היום הכוכב הסביר כי המוות של סבא שלו היה גורם מרכזי לגישה הלא טובה שלו: "כל האושר ששאבתי מכדורסל ירד ממני. במהלך השנה הסתובבתי עם פרצוף שלא אפשר לאף אחד להתקרב אליי. לא פניתי לייעוץ או טיפול".


סבל בעקבות מות סבו. קיירי אירווינג במדי בוסטון (AFP)
סבל בעקבות מות סבו. קיירי אירווינג במדי בוסטון (AFP)


אירווינג דיבר על הכישלון בהנהגת הסלטיקס: "נכנסתי למאבקים בחדר ההלבשה ואכזבתי את החבר'ה בקבוצה. לא נתתי להם את המיטב שלי במהלך העונה. כמנהיג, שהיה אמור לחבר את הקבוצה, נכשלתי".


הרכז אמר שהוא לא יאיץ בדוראנט לחזור למגרשים: "כולם יודעים שהוא לא היה כשיר לשחק בגמר, בין אם אנשים מודים בזה או לא. הוא נעדר 31 ימים וזרקו אותו לבמה המרכזית כדי למכור מוצר, שהיה יותר חשוב מקווין האדם. כעת, אני כאן כדי להגן עליו מפני זה".


הזמן יגיד אם אירווינג התבגר ומסוגל להנהיג את הנטס, או שההערות שלו היו פשוט דיפלומטיות. כך או כך, עידן חדש מעניין מאוד מתחיל בברוקלין.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי