ווסטברוק על שיתוף הפעולה עם הארדן: "זה יהיה מפחיד"

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | Cooper Neill/Getty Images

הרכז שחרר הצהרה לקראת האיחוד עם המזוקן, שאמר: "הגענו להרבה הישגים אישיים, הגיע הזמן למשהו שלא השגנו בעבר". על הספקות לגבי יכולתם לשחק יחד: "אם ראסל יהיה בזון, אקח צעד אחורה. כנ"ל מבחינתו"

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)
העונה עוד לא התחילה, אבל ראסל ווסטברוק כבר משחרר הצהרות לקראת שיתוף הפעולה שלו עם ג'יימס הארדן ביוסטון רוקטס. צמד הכוכבים התאחד הקיץ, שבע שנים אחרי שהמזוקן עזב את אוקלהומה סיטי שבה שיחקו השניים ביחד והגיעו לגמר 2012. ווסטברוק, שסיים עם ממוצעים של טריפל דאבל בכל שלוש העונות האחרונות וזכה ב-MVP של העונה הסדירה ב-2017, הצטרף בקבוצה מטקסס לחבר הילדות שלו, שנבחר למצטיין העונה ב-2018.


"זה הולך להיות מפחיד ולא בשבילנו, זה כל מה שאני יכול להגיד", אמר ווסטברוק, שהגיע בטרייד תמורת כריס פול במטרה להסתער בכל הכוח על טבעת האליפות שהוא והארדן טרם הצליחו להשיג בקריירה. הרכז עבר ניתוח ארתרוסקופיה מיד לאחר הדחת הת'אנדר מהפלייאוף האחרון, אך יהיה כשיר לפתיחת העונה, כאשר הרוקטס יתזמנו את הדקות שלו בהכנה: "אני מרגיש טוב. אהיה מוכן לערב הפתיחה", הבטיח הסופרסטאר ביום המדיה של יוסטון.




"הגענו להרבה הישגים ברמה האישית", אמר הארדן, "כעת הגיע הזמן להגיע ביחד להישג שלא רשמנו בעבר". ספקות רבים עלו לגבי יכולתם לשחק יחד, שכן שניהם רגילים להחזיק הרבה בכדור. "כשהוא ייכנס לזון ויתן הצגה, אני אקח צעד אחורה ואיהנה מזה. אותו הדבר מבחינתו", הסביר מלך הסלים של ה-NBA בשנתיים האחרונות, "במהלך המשחק קורים דברים ואתה פשוט זורם איתם".


מייק ד'אנטוני מתכנן לחלק את הדקות כך שהשניים יבלו כרבע וחצי ביחד על הפרקט בכל משחק, בדגש על הדקות המכריעות, כפי שעשה בתקופת כריס פול. המאמן לא מודאג מהצורך של השניים להרגיש את החפץ העגול ביד: "זה יסתדר מעצמו, כמאמן אתה מנסה לא להתערב יתר על המידה. אנחנו צריכים שראסל יהיה ראסל, הוא MVP. זה מספיק טוב".




"אני לא צריך את הכדור ביד כדי להשפיע על המשחק", הוסיף ווסטברוק, "אני יכול לשמור, להוריד ריבאונדים, למסור ולהנהיג. המטרה העיקרית היא לנצח. אם אסיים משחק ללא נקודות וננצח, זה יהיה הדבר הכי טוב בעולם. זה הדבר היחיד שחשוב לי. המטרה שלי היא לקחת אליפות, אעשה כל מה שצריך בשביל זה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Time for lift off!!! #whynot

A post shared by Russell Westbrook (@russwest44) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי