לילארד תקף את שאקיל: "כל האליפויות שלך בזכות קובי"

דמיאן לילארד
דמיאן לילארד | AFP

שחקן העבר הוציא שיר מיוחד לרכז פורטלנד, אחרי שזה זלזל בכישורי הראפ שלו: "אתה יותר גרוע מטרבור אריזה, לא מגיע לקרסוליים של סטף קרי". הגארד השיב בסינגל משלו: "רואים שאתה מקנא בי"

(גודל טקסט)
כוכב פורטלנד טרייל בלייזרס דמיאן לילארד ידוע בכישורי הראפ שלו, אותם הוא מציג בזמנו החופשי מחוץ לפרקט. גם שאקיל אוניל, פרצוף מוכר מאוד לחובבי ה-NBA, הציג כישורים דומים לא פעם בעבר וזכור במיוחד בשל השיר שהקדיש לקובי בראיינט בשיא הסכסוך המתוקשר בין השניים. כעת, חזית חדשה נפתחה בין לילארד לאוניל, לאחר שהרכז התארח לאחרונה בפודקאסט של הראפר ג'ו באדן והצהיר: "אני ראפר יותר טוב משאק, אנשים אפילו לא מחשיבים אותו לראפר אמיתי".


הסנטר האגדי לא אהב את הביקורת, בלשון המעטה, וביצע סוג של קאמבק לעולם המוזיקה כדי להוציא שיר תגובה מיוחד ללילארד, שבו טען כי הגארד הוא "שחקן גרוע יותר מטרבור אריזה והוא לא מגיע לקרסוליים של סטף קארי וראסל ווסטברוק". אוניל הוסיף מטאפורה מעניינת, כשהשווה את עצמו ללמבורגיני ואת לילארד למכונית טסלה ריקה מסוללה.


היום (שלישי), לילארד תקף בחזרה ועלה מדרגה עם שיר חדש שגיחך על הקריירה הקולנועית של שאק, על המבנה הגופני שלו ושלח חץ לנקודה רגישה מאוד אצל שחקן העבר: "אני רואה שאתה מקנא בי. קובי בראיינט השיג לך את כל הטבעות". בנוסף, לילארד אזכר את הטרייד ששלח את אוניל ללייקרס ב-1996, כדי לפנות את הבמה לפני הרדוואי באורלנדו: "כל הכסף בעולם והעבירו אותך בשביל פני (באנגלית: אגורה)", זימר הרכז. נחכה לראות האם תגיע תגובה נוספת מצד "הדיזל".





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי