לאורי האריך את חוזהו בטורונטו ראפטורס ועשה היסטוריה

קייל לאורי
קייל לאורי | Vaughn Ridley/Getty Images

הרכז בן ה-33 מתוכנן להמשיך בשורות אלופת ה-NBA גם בעונת 2020/21 והפך לשחקן הראשון שהאריך חוזה אחרי גיל 33 וישתכר למעלה מ-30 מיליון דולר לעונה

(גודל טקסט)

רכז האלופה טורונטו ראפטורס, קייל לאורי בן ה-33, סיכם היום (שני) על הארכת חוזהו בשנה נוספת, ובכך יסגור תשע שנים בקנדה וכמובן שלא יהיה בשוק הפנויים בחודש יולי לקראת עונת 2020/12, כל זאת בתמורה ל-31 מיליון דולר.

לאורי, שיחל כעת את עונתו ה-15 ב-NBA, השתכר כבר 157 מיליון דולר במהלך התקופה וזו תהיה עונתו השמינית בטורונטו – אם הוא לא יועבר בטרייד במהלך העונה, אפשרות שקיימת לפי ESPN. טורונטו איבדה הקיץ את ה-MVP קוואי לאונרד, אבל עדיין שואפת להתחרות על אליפות המזרח.

לאורי, שכיכב גם במשחק האול-סטאר חמש פעמים, קיווה שחוזהו בטורונטו יוארך ולאחר שנציגי הצדדים שוחחו בחודשים האחרונים, נרשמה פרצת דרך בסוף השבוע. סוכנו מארק ברטלשטיין אישר את הפרסום ואמר: "אנחנו מאוד מעריכים את הדרך בה מסאי ובובי (הנשיא והבעלים) התייחסנו אלינו לאורך המו"מ. פעם נוספת הם הראו כיצד הם מתייחסים לשחקנים ובוודאי שלכאלה כמו קייל שיש לו חלק כל כך חשוב בהיסטוריית הקבוצה".

בזכות החוזה, שכאמור יכניס לחשבון הבנק שלו 31 מיליון דולר בנוסף ל-33.3 מיליון דולר על העונה הנוכחית שתצא לדרך החודש, הוא הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שזכה בגיל 33 ומעלה להארכת חוזהו בסכום שגבוה מ-30 מיליון דולר לשנה. הוא כן הצטרף לרשימה מכובדת של שחקנים שמרוויחים מעל 30 מיליון דולר ועברו או יעברו במהלך החוזה את גיל 30, ביניהם ראסל ווסטברוק, קמבה ווקר, ג'ון וול, סטף קרי וכריס פול.


לאורי בחגיגות האליפות. עשה היסטוריה (Vaughn Ridley/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי