דוראנט: "גדלתי על ניקס שרק מפסידים, זו לא קבוצה גדולה"

קווין דוראנט
קווין דוראנט | Mike Lawrie/Getty Images

הפנומן האמריקאי, שעבר לברוקלין נטס, הסביר מדוע בחר לוותר על הגעה למדיסון סקוור גארדן: "האוהדים שלהם מצפים ששחקנים יגיעו בגלל המותג וההיסטוריה, אבל שחקנים בדור שלי גדלו לראות אותם בצורה אחרת"

(גודל טקסט)

ליגת ה-NBA תיפתח בסוף החודש, ואחת הקבוצות המעניינות ביותר השנה זו ברוקלין נטס, שתפתח את העונה ב-24.10 מול מינסוטה טימברוולבס. שחקנה החדש של הקבוצה קווין דוראנט, עמד בפני החלטה גורלית בסיומה של העונה שעברה: להישאר בגולדן סטייט, איתה זכה בשלוש אליפויות או לחתום בניו יורק ניקס. בארצות הברית היו בטוחים שהוא יחתום על חוזה מקסימום במדיסון סקוור גארדן, אך בסופו של דבר הפנומן האמריקאי דחה את שתי האופציות וחתם כאמור בנטס.

הפרויקט שנבנה בברוקלין מסקרן במיוחד ומצית את הדמיון עם שיתוף הפעולה המסתמן בין KD לקיירי אירווינג. דוראנט הסביר מדוע העדיף את הנטס ולא חסך בביקורת כלפי הניקס: "האוהדים של ניו יורק מצפים ששחקנים יצטרפו אליהם בגלל המותג החזק וההיסטוריה שלהם בליגה, אבל שחקנים בדור שלי גדלו לראות את הניקס בצורה אחרת, שהם רק מפסידים, זו כבר לא קבוצה גדולה כמו בעבר".

הגעתו לקבוצה בוודאי תשפיע רבות על ליגת ה-NBA בשנים הקרובות, כשדוראנט הצליח להביא איתו לברוקלין כאמור גם את אירווינג, בו חשקו הניקס, שלא הצליחו לגייס אף כוכב גדול לקראת העונה הקרובה. לאחר שוויתרו על כוכבם קריסטפס פרוזינגיס באמצע העונה שעברה, הם יאלצו להסתפק בשחקנים בעלי פרופיל נמוך יותר כמו יוליוס רנדל, טאג' גיבסון ורג'י בולוק.

קווין דוראנט וקיירי אירווינג. שיתוף הפעולה בין השניים מצית את הדמיון (SLAM ONLINE)
קווין דוראנט וקיירי אירווינג. שיתוף הפעולה בין השניים מצית את הדמיון (SLAM ONLINE)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי