קוואי לאונרד ערך הופעת בכורה, סטף קרי צלף 40 נקודות

קוואי לאונרד
קוואי לאונרד | Harry How/Getty Images

בניגוד לציפיות, הפורוורד שיחק 11 דקות ראשונות במדי לוס אנג'לס קליפרס וקלע שבע נקודות, בהפסד 111:91 לדנבר נאגטס. כוכב גולדן סטייט הפציץ ב-123:143 של הווריירס על מינסוטה. מכבי חיפה הובסה על ידי פורטלנד

(גודל טקסט)
משחקי ההכנה לקראת תחילתה של עונה חדשה ב-NBA נמשכו הלילה (בין חמישי לשישי) ובמוקד עמדה הופעת הבכורה של קוואי לאונרד במדי לוס אנג'לס קליפרס, שקרתה בניגוד לדיווחים על כך שהפורוורד לא יטול חלק במפגש בין קבוצתו לדנבר נאגטס. מאמן הקבוצה דוק ריברס אמר במחנה האימון שלאונרד לא צפוי לשחק בקדם העונה מתוך רצון לשמור עליו, ובתחילה דווח כי הוא אכן מחוץ לסגל, אך מי שהוביל את טורונטו לאליפות בעונה האחרונה שיחק 11 דקות ראשונות בקבוצתו החדשה, קלע שבע נקודות ומסר שישה אסיסטים בהפסד של הקליפרס 111:91.


מי שהראה כי הוא בהחלט מוכן לפתוח את העונה הוא סטף קרי. אחרי עזיבתו של קווין דוראנט ופציעתו של קליי תומפסון, שצפוי להיות מושבת למשך רוב העונה, קרי אמור לשאת ברוב הנטל ההתקפי של גולדן סטייט והלילה הוא שלח איתות אזהרה לליגה, כשהמטיר 40 נקודות ב-25 דקות נגד מינסוטה, בניצחון של הווריירס 123:143. השחקן הקודם שרשם כמות כזו של נקודות במשחק הכנה היה… סטף קרי, לפני שנתיים. הצלף נכנס למוד MVP וביום ראשון הקרוב הוא יפגוש את מכבי חיפה, שעורכת בימים אלו את מסע המשחקים המסורתי שלה בארצות הברית.


בינתיים, הירוקים פגשו הלילה את פורטלנד טרייל בלייזרס והובסו 68:104 במודה סנטר. עם זאת, לרבע האחרון הם נכנסו בפעם של 15 נקודות בלבד. המאמן דניאל סאואנה יצא מרוצה בסך הכל ואמר לאתר הרשמי של הקבוצה לאחר המשחק: "אני גאה בשחקנים שלי. שיחקנו טוב, הנענו כדור ולא היו לנו יותר מדי טעויות במשך שלושה רבעים. שיחקנו בסגל קצר וברבע האחרון נגמר לנו האוויר, שמח בעיקר מאיך שהישראלים שיחקו הערב". הסנטר רומן סורקין בלט בשורות החיפאים, עם 17 נקודות.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי