גם בלי הכוכבים, לייקרס ניצחה 98:104 את גולדן סטייט

סטף קרי, דווייט הווארד
סטף קרי, דווייט הווארד | Harry How/Getty Images

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס צפו בנורוול ג'וניור (22 נקודות) והווארד (12 נק' ו-13 ריבאונדים) מכניעים את קרי (17 נק' ב-35.3 מהשדה) והווריורס. דונצ'יץ' ופורזינגיס כיכבו ב-70:107 של דאלאס על אוקלהומה

(גודל טקסט)
עונת 20/920 בליגת הכדורסל הטובה בעולם הולכת ומתקרבת בצעדי ענק וקבוצות ה-NBA מעבירות הילוך במשחקי ההכנה. הלילה (בין שני לשלישי) הייתה זו גולדן סטייט ווריורס שהתארחה בלוס אנג'לס והפסידה לקבוצה מעיר המלאכים בפעם השנייה ועוד כשהיא נטולת לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, בעוד דאלאס מאבריקס סיפקה הצגה והפעם הייתה זו אוקלהומה שהובסה על ידי דונצ'יץ' ופורזינגיס.


לוס אנג'לס לייקרס – גולדן סטייט ווריורס 98:104
אנתוני דייויס נקע את האגודל בסוף השבוע ונעדר מהמפגש, גם לברון ג'יימס זכה למנוחה ורק צפה מהספסל בחבריו וכמוהו קייל קזומה, דני גרין ורג'ון רונדו, אבל לוס אנג'לס לייקרס הצליחה לנצח בפעם השנייה בהכנה לעונה את גולדן סטייט – אחרי 101:123 בתחילת החודש במשחק חוץ, הלילה זה הסתיים ב-98:104 והיה למעשה ניצחונה השני של הקבוצה בארבעה משחקים, כך שרק על סגנית האלופה היא גברה בפרי-סיזן והשתיים עוד יפגשו פעמיים בהמשך השבוע.


ללא ג'יימס ודייויס, את הלייקרס הובילו זאק נורוול ג'וניור עם 22 נקודות ודווייט הווארד עם דאבל-דאבל של 12 נקודות ו-13 ריבאונדים לצד שישה אסיטים וארבע חטיפות. הקבוצה של סטיב קר גם היא שיחקה בסגל חסר, ללא קליי תומפסון, דיאנג'לו ראסל ודריימונד גרין, אבל סטף קרי קלע רק 3 מ-8 מחוץ לקשת בדרך ל-17 נקודות וסיים עם 35.3 מהשדה.



הסתדרו גם בלי הכוכבים. לברון מעודד מהספסל (Harry How/Getty Images)


דאלאס מאבריקס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 70:107
שלושה הפסדים רצופים היו למאבריקס במשחקי ההכנה, חרף יכולת טובה של כוכביה האירופיים, אבל הלילה הם סיפקו תצוגת תכלית, הגנתית והתקפית, שהובילה לדריסת האורחת מאוקלהומה. היתרון של דאלאס היה דו ספרתי כבר מהרבע הראשון, כשלוקה דונצ'יץ' סיים עם 19 נקודות, 10 כדורים חוזרים ושבעה אסיסטים ודאבל-דבל רשם גם קריסטפס פורזינגיס שבנוסף ל-13 כדורים חוזרים קלע 17 נקודות. אוקלהומה, מנגד, לא הצליחה לעבור את רף 20 הנקודות באף אחד מהרבעים בדרך להשפלה, כשבתור הקלע המוביל שלה סיים דנילו גלינארי עם 16 נקודות. כריס פול זכה למנוחה ולא שותף.





תוצאות נוספות:
מיאמי – אטלנטה 87:120, ממפיס – שארלוט 120:99

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי