סטיב קר: "לא סביר שקליי תומפסון יחזור לשחק העונה"

קליי תומפסון פצוע
קליי תומפסון פצוע | Lachlan Cunningham/Getty Images

מאמן גולדן סטייט ווריורס נשאל על הגארד שקרע את הצולבת בסדרת הגמר בעונה שעברה ובשבועות האחרונים מגיע לאימונים: "אני מרגיש רע עבורו, קשה להרגיש שייך כל עוד אתה לא משחק"

(גודל טקסט)

ארבעה חודשים חלפו מאז קרע קליי תומפסון את הרצועה הצולבת ובגולדן סטייט ווריורס שידרו אופטימיות גדולה שהגארד ישוב למשחקי הפלייאוף, אבל לפי המאמן סטיב קר הערב (שלישי), זה לא צפוי לקרות וכמו קווין דוראנט שעזב את הקבוצה הקיץ לטובת ברוקלין נטס, גם תומפסון אמור לשוב רק בעונת 2020/21.

"לא סביר שהוא יחזור לשחק העונה", אמר קר ל-NBC בריאיון מיוחד לקראת פתיחת העונה הלילה, "נצטרך להסתדר עם זה". תומפסון, כזכור, נפגע במשחק השישי בסדרת הגמר נגד טורונטו רפטורס ונותח בתחילת יולי בתקווה לשוב לאחר פגרת האולסטאר בפברואר או למשחקי הפלייאוף, אך כרגע זה לא נראה סביר.


גם מקרי עבר מוכיחים שיהיה קשה לתומפסון לשוב עוד העונה לפרקט. זאק לוין משיקגו בולס נעדר 11 חודשים בעקבות פציעה דומה וגם ג'בארי פארקר מאטלנטה הוקס נעדר קרוב לשנה – וקר, שסבל מפציעה דומה בתקופתו בקולג', מעריך שזה גם הזמן שייקח לתומפסון כדי לשוב: "צריך להיות ריאליים, אני נעדרתי כמעט שנה שלמה כשקרעתי את הרצועה. באופן כללי עבור כדורסלן המשמעות של פציעה כזו היא כמעט שנה בחוץ. אנחנו משאירים דלת פתוחה לאפשרות שהשיקום יעבוד באופן מושלם והרופא יאפשר לו לחזור, אבל העובדה היא ש-1.4 זה תשעה חודשים מאז הניתוח ועלינו להתכונן לאפשרות שצעירים יצטרכו לתפוס את מקומו עד שישוב, מתי שזה לא יהיה".

תומפסון בן ה-29 לא החמיץ יותר מתשעה משחקים בעונה אחת בקריירה ובשבועות האחרונים הוא מבלה לא מעט שעות עם הקבוצה, חרף פציעתו. "הוא משועמם", אמר עליו קר, "אני מתכוון שהוא מאוד אוהב כדורסל. הוא אחרי מעל שלושה חודשי שיקום והברך במצב טוב והוא לא סובל מכאבים, אז הוא יכול להסתובב איתנו ולזרוק לסל, אבל אסור לו לרוץ והוא יודע שהוא חייב לעשות את זה כדי להחלים. אני מרגיש רע עבורו, קשה להרגיש שייך כל עוד אתה לא משחק".


תומפסון בעונה שעברה. "משעמם לו" (Noah Graham/NBAE via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי