לאחר הארכה: טורונטו ניצחה 122:130 את ניו אורלינס

פסקל סיאקם , ברנדון אינגרם
פסקל סיאקם , ברנדון אינגרם | Vaughn Ridley/Getty Images

שחקני הקבוצה מקנדה קיבלו את טבעת האליפות הגדולה בהיסטוריה ולאחר מכן הסתדרו במשחק הפתיחה ללא קוואי לאונרד. פסקל סיאקם ופרד ואן וליט (שיא קריירה) קלעו 34 נק' כ"א, אינגרם הרשים בבכורה בפליקנס

(גודל טקסט)
אלופת ה-NBA, טורונטו ראפטורס, שאיבדה בקיץ האחרון את הכוכב הגדול שלה קוואי לאונרד, פתחה הלילה (בין שלישי לרביעי) את עונת 2019/20 באופן רשמי, כשאירחה את ניו אורלינס המתחדשת. 


לפני המשחק, שחקני הקבוצה מקנדה קיבלו את טבעות האליפות הגדולות בהיסטוריה, ובאנר האליפות החגיגי עלה לתקרה. 





לאחר הטקסים, הקבוצות התפנו לדבר האמיתי. הראפטורס, ללא לאונרד וגרין שעזבו בקיץ, וללא חיזוק משמעותי פגשו על הפרקט את הניו אורלינס פליקנס, ללא הבחירה מספר 1 בדראפט האחרון ואחד השחקנים המסקרנים בעולם, זאיון וויליאמסון, אך עם ברנדון אינגרם, לונזו בול וג'יי ג'יי ראדיק.


לאורך כל הקיץ הראפטורס חיפשו מנהיג, ולאחר ערב הפתיחה נראה שכבר ברור מי יוביל את הקבוצה מקנדה בעונה הקרובה. פרד ואן וליט שעלה בחמישייה, קלע שיא קריירה (34 נקודות), אליהם הוסיף 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. גם השחקן המשתפר של העונה שעברה, פסקל סיאקם להט עם 34 נק', 18 ריב' ו-5 אס', קייל לאורי הוסיף 22 נקודות וקלע את שתי זריקות העונשין ששלחו את המשחק להארכה.


הפליקנס יצאו מאוכזבים לאחר שהובילו כמעט לאורך כל המשחק, אך לא הצליחו לברוח לאלופה ב'סקוטיה-בנק ארנה'. ריצה מצוינת בהארכה של ואן וליט ולאורי העניקו לראפטורס ניצחון בכורה. 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי