ווסטברוק השיג טריפל-דאבל 139 ועקף את מג'יק ג'ונסון

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | Tim Warner/Getty Images

רכז יוסטון רוקטס עשה זאת שוב בניצחון על ניו אורלינס הלילה ועלה למקום השני בטבלת כל הזמנים, על חשבון אגדת הלייקרס: "הישג גדול מבחינתי", אמר הכוכב. ריברס החמיא לו: "הוא בלתי ייאמן, מעורר השראה"

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)
ניצחונו הראשון של ראסל ווסטברוק במדי יוסטון רוקטס ייזכר מסיבה אחרת, חוץ מהתוצאה: הכוכב השיג טריפל דאבל בפעם ה-139 בקריירה ועקף את מג'יק ג'ונסון בדרך למקום השני בטבלת כל הזמנים, אחרי שהעמיד שורה סטטיסטית של 28 נקודות, 10 ריבאונדים ו-13 אסיסטים ב-123:126 על ניו אורלינס פליקנס. כעת, ווסטברוק רחוק 42 טריפל-דאבלים מאוסקר רוברטסון שנמצא במקום הראשון.


"אני יודע שלרשום טריפל-דאבל נראה שגרתי בימינו, אבל אני מתגאה באנרגיה, בהקרבה ובהמון דברים שאני עושה מחוץ למגרש כדי להיות מוכן להתחרות ברמה הכי גבוה שיש בכל ערב", אמר ווסטברוק, "מבחינתי זה הישג גדול, אחרי שבתור ילד לא חשבתי שאשחק ב-NBA ועכשיו אני בספרי ההיסטוריה, זו ברכה עבורי ואני לא לוקח את זה כמובן מאליו".


ההצגה של ווסטברוק חיפתה על ערב חלש מאוד מצד ג'יימס הארדן, שעל אף שסיים עם 29 נקודות, רשם 2/18 מחוץ לקשת ולקח 29 זריקות מהשדה. המזוקן החמיא לחברו: "הוא עושה את זה כבר המון זמן, אני שמח שהוא בצד שלי עכשיו. ברבע הרביעי הוא השתלט על המשחק".




גם אוסטין ריברס נדהם מווסטברוק: "הוא בלתי ייאמן, בחיים לא ראיתי אנרגיה כמו שלו, אין שני לה. הוא מוריד ריבאונדים מעל שחקנים בגובה 2.13 מ', מביא את עצמו לקצה בכל מהלך, זה מעורר השראה".


מג'יק ג'ונסון בירך בטוויטר את הסופרסטאר, שבתור יליד לוס אנג'לס, סיפר כמה משמעותי עבורו לעקוף את אגדת הלייקרס: "אף פעם אין לי הזדמנות לחשוב על מה שהשגתי. הלילה יהיה אחד מהרגעים האלה שאקח שנייה להסתכל עליהם ואהיה אסיר תודה על היכולת לעלות למגרש ולעשות משהו כזה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי