סטף קרי שבר את היד, יעבור MRI שיכריע אם יש צורך בניתוח

סטף קרי
סטף קרי | Ezra Shaw/Getty Images

"האם נגמרה העונה של גולדן סטייט ווריורס?", תהו ב-ESPN לאחר ההפסד המשפיל 121:110 לפיניקס ופציעת הכוכב שצפוי להיעדר תקופה ממושכת

(גודל טקסט)

התרסקות. אין דרך אחרת לתאר את אשר עובר על גולדן סטייט ווריורס, שהלילה חטפה 43:14 כבר ברבע הראשון מפיניקס סאנס בדרך להפסד ביתי מביך 121:110, אבל הצרה הגדולה הייתה שלרשימת הפצועים לטווח ארוך הצטרף הלילה (בין רביעי לחמישי) גם סטף קרי, שברבע השלישי נפל על ידו השמאלית ושבר אותה. "האם העונה של גולדן סטייט נגמרה בעקבות הפציעה", שאלה הכותרת ב-ESPN לאחר שמי שהייתה אלופה בשלוש מארבע עונות עד הקיץ שעבר נקלעה למאזן 3:1.

המנהל המקצועי בוב מאיירס אישר ל-ESPN שמדובר בשבר והוסיף שכעת קרי יעבור בדיקות CT ו-MRI כדי לאבחן את חומרת הפגיעה בדיוק ובעיקר בשביל להבין האם יש צורך בניתוח או שמא יוכל הכוכב להתאושש מבלי הליך כירורגי, אולם רק לאחר הבדיקות יבין קר מתי הוא יזכה לקבל את קרי בחזרה – כשגם כך הוא סובל מהיעדרותו של קליי תומפסון שלא אמור לשוב העונה לפרקט.

קרי בן ה-31 נפגע כשנותרו 8:31 דקות לסוף הרבע השלישי בהפסד המשפיל לסאנס, כשנתקל בסנטר ארון ביינס, נחת על ידו, שכב על הפרקט למספר שניות וכשקם ניסה לנער את ידו כדי להשתחרר מהכאבים. קרי עוד ניסה להישאר על הפרקט בתקווה לשחק, אבל קר הזעיק פסק זמן וקרי כבר ירד לחדר ההלבשה ולא חזר. עוד לפני הפציעה, כמו כל חבריו, היה לו משחק חלש ומאוד לא אופייני – הוא סיים עם 9 נקודות (רק 1 מ-11 מהשדה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי