סטיב קר: "זה אתגר גדול בלי גרין וקרי, מאוד עצוב לי"

סטיב קר
סטיב קר | Ezra Shaw/Getty Images

סגנית האלופה ב-NBA עם חמישה הפסדים בששת המשחקים הראשונים של העונה והמאמן לקח אחריות: "הלוואי שהייתי עושה עבודה טובה יותר ויכול לעזור, אני אחראי". על מכת הפציעות: "דריימונד ישוב בעוד מספר משחקים"

(גודל טקסט)
מי היה מאמין שגולדן סטייט לא תנצח את כל ארבעת משחקי הבית שלה העונה ותיקלע למאזן כה מביך של 5:1? סגנית האלופה הובכה גם הלילה (בין שבת לראשון), 93:87 לשארלוט הורנטס, ואם בימים הראשונים מאז נפתחה הליגה עוד אפשר היה לתרץ שהקבוצה שלקחה שלוש אליפויות בארבע השנים עד הקיץ שעבר פשוט נחלשה כתוצאה מהטריידים שנעשו, כעת זו כבר מכת פציעות שקשה לדעת כיצד היא תתאושש ממנה, אם בכלל לעונה זו.


קווין דוראנט כידוע נפצע וגם עזב בתום העונה שעברה, אחר כך קליי תומפסון קרע את הרצועה הצולבת ואולי ישוב למשחקי הסיום של הפלייאוף, גם זה בספק גדול, ואחרי שבמשחק הקודם סטף קרי שבר את ידו וייעדר בשלושת החודשים הבאים, לרשימה הדי ארוכה הצטרף דריימונד גרין שלא צפוי ליטול חלק גם במשחקים הבאים.


סטיב קר אמר על גרין, שנפגע באצבע ב-127:110 לסן אנטוניו ספרס: "הוא בטוח יחמיץ את המשחקים הבאים, אבל זו לא פציעה שאמורה להשאיר אותו בחוץ לזמן רב", אישר המאמן וגם התייחס לדיאנג'לו ראסל שלא שותף הלילה: "הוא סבל מכאבים בבוקר ואמרתי לו שהוא לא ישחק. הוא סובב את הקרסול וזה החמיר".



קר וגרין. פתיחה נוראית לווריורס (Ezra Shaw/Getty Images)


קר יצטרך כעת להחליט אם לקחת איתו את גרין למסע המשחקים מול יוסטון, מינסוטה ואוקלהומה: "נקלענו למצב שאנחנו אומרים לעצמנו 'מה לעזאזל קורה כאן', אבל עלינו להתמודד עם זה", הוסיף על הפציעות, "זו הזדמנות טובה לחבר'ה הצעירים והם יודעים שהם צריכים לנצל אותה. זה אתגר גדול להסתדר גם בלי גרין וקרי, המנהיגים שלנו, אבל זה מצב קשה לכולנו ובמיוחד לדריימונד שהוא בחור כל כל תחרותי, שרגיל לניצחונות ולא מכיר דבר אחר מלבד לנצח. הוא יעזור לצעירים ויהיה מצוין, אבל כל עוד הוא בחוץ זה רק מעצים את האתגר".


על שרשרת ההפסדים לקח המאמן את מלוא האחריות: "אני מרוצה ממאמץ הקבוצה ומרגיש מאוד עצוב עבורם, יכולתי לעשות עבודה טובה יותר ואני לוקח את האחריות על כך. עשינו צעד חיובי, אבל עלינו להתחיל לנצח. הלוואי שהייתי יכול לעזור להם, אבל כך הם פני הדברים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי