לאונרד אחרי הרבע ההיסטורי במיאמי: "לא הופתעתי"

מאיירס לאונרד
מאיירס לאונרד | Kevin C. Cox/Getty Images

ההיט דרסו 14:46 את יוסטון רוקטס ברבע הראשון, התוצאה השלישית הגבוהה ביותר אחרי 12 דקות, אבל הפורוורד/סנטר הצהיר: "הייתה לנו תוכנית משחק והגענו בגישה הנכונה". הארדן: "הם פשוט עשו לנו בליץ"

(גודל טקסט)
משחק היסטורי היה הלילה (בין ראשון לשני) במיאמי. יוסטון רוקטס הושפלה ונקלעה למאזן 3:3 בעקבות 129:100, אבל מי היה מאמין שג'יימס הארדן וחבריו יפגרו לאחר 12 דקות בלבד בתוצאה המדהימה 14:46? זהו הפיגור השלישי הגדול ביותר בתולדות ה-NBA ברבע הראשון, בסך הכל ימים ספורים אחרי שגולדן סטייט בביתה ירדה בתום הרבע הראשון בפיגור נדיר 14:43 מול פיניקס.


"מפתיע? אותי זה בכלל לא הפתיע", אמר מאיירס לאונרד שקלע 21 נקודות עבור ההיט, "אל תהפכו את מה שאני אומר – יוסטון קבוצה איכותית מאוד, אבל הייתה לנו תוכנית משחק והגענו בגישה הנכונה, היינו ממושמעים ועשינו את מה שעשינו", אמר לאחר שהקבוצה עלתה למאזן 1:5.


מיאמי נהנתה מערב נפלא של דאנקן רובינסון (23 נקודות), מאיירס קלע 21, ג'ימי באטלר הוסיף 18 וגם תשעה אסיסטים ותרומה ניכרת הייתה גם לג'יימס ג'ונסון שקלע 17 בבכורה, מול 29 של ג'יימס הארדן ו-10 נקודות בלבד של ראסל ווסטברוק, שרשם את המדד פלוס/מינוס הנמוך בקריירה שלו, מינוס 46. 




הארדן ניסה להסביר את ההפסד ואמר: "הם פשוט באו ועשו לנו בליץ. הם הגיעו עם המון אנרגיה ולא יכולנו להשתוות לזה, זה בלט וראו את זה ישר". תוצאת הרבע הראשון, 46:14 כאמור, היא ההפרש הגדול ביותר בו ניצחה מיאמי ברבע אחד וזהו גם הרבע בו יוסטון הובסה בפער הגדול בתולדותיה. ארבע דקות בתוך הרבע השני הפער כבר עמד על 18:59 מטורף למיאמי, אבל הרוקטס צימקו את הפער עד המחצית ל-25 נקודות הפרש ולא מעבר. "הבחורים פשוט נתנו את הכל, אין לי תלונות", אמר בחיוך המאמן אריק ספולסטרה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי