תחזית בארה"ב: גולדן סטייט תבחר את אבדיה במקום השביעי

דני אבדיה
דני אבדיה | עדי אבישי

הדראפט המדומה של מגזין "אתלטיק" חזה כי הפורוורד הישראלי ייבחר על ידי הווריורס. בדו"ח נכתב כי עליו להשתפר בהיבט הפיזי ולקלוע יותר בעקביות

(גודל טקסט)
בארצות הברית ממשיכים לנסות לחזות את בחירות דראפט 2020 ב-NBA, שיכלול כמובן את דני אבדיה, אשר זוכה בשבועות האחרונים למעקב מצד סקאוטים של לא מעט קבוצות בליגה הטובה בעולם. הפורוורד הישראלי מוגדר כאחד הפרוספקטים המבטיחים שצפויים להיכנס לליגה ביוני הקרוב והיום (חמישי) התפרסמה הדמיית הדראפט של מגזין "אתלטיק", שהציבה אותו בקבוצה מעניינת מאוד.


על פי התחזית, אבדיה ייבחר במקום השביעי על ידי גולדן סטייט ווריירס, שבה שיחק עומרי כספי לפני שנתיים. לקבוצה ששלטה ב-NBA בחצי העשור האחרון, ישנו סיכוי לזכות בבחירת לוטרי שתעזור לה להתחיל בבנייה מחודשת בקיץ הקרוב לאחר שאיבדה את סטף קרי לשלושה חודשים בפתיחת העונה הנוכחית, בנוסף להיעדרותו של קליי תומפסון שנפצע בסדרת הגמר אשתקד. מדובר כמובן בהדמייה בלבד, אך אין ספק שיהיה מסקרן לראות את אבדיה לצד כוכבי ענק כמו "הספלאש בראדרס" ודריימונד גרין.


ביום שני האחרון, הכישרון בן ה-18 זכה למעקב מצד המנהל המקצועי של אוקלהומה סיטי ת'אנדר, שראה אותו קולע 10 נקודות, מוריד שבעה ריבאונדים ומפגין את ראיית המשחק הטובה שלו נגד עירוני נהריה. בדיווח שנכתב עליו היום, נטען כי עליו לשפר את ההיבט הפיזי במשחק שלו ולקלוע בצורה עקבית יותר, אך אלו דברים שצפויים לקרות ככל שיתבגר. הערב, אבדיה ינסה להרשים במסגרת היורוליג, כאשר מכבי תל אביב תארח את אלבה ברלין.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי