אנתוני דייויס: "אני משחק עם כאבים, מנסה שזה לא ישפיע"

אנתוני דייויס
אנתוני דייויס | Harry How/Getty Images

כוכב לוס אנג'לס לייקרס, שסובל כשבועיים מפגיעה בכתף ומסרב לשבת בחוץ, אמר לאחר ההפסד לטורונטו רפטורס: "אחרי כל משחק אני מטפל בעצמי". וגם: קוזמה התייחס לבעיה שנחשפה בהגנה: "אולי לא שמו לב לזה כי ניצחנו"

(גודל טקסט)
טורונטו רפטורס עברה שינוי משמעותי בקיץ האחרון, אבל תואר אלופת ה-NBA הוא עדיין שלה. הלילה (בין ראשון לשני) היא גם הוכיחה זאת כשבמשחק חוץ הכניעה 104:113 את לוס אנג'לס לייקרס ובכך הנחילה לקבוצה מעיר המלאכים הפסד ראשון אחרי שבעה ניצחונות רצופים ובסך הכל שני העונה, מאזן זהה לשל הקנדים.


אנתוני דייויס קלע 27 נקודות והיה הקלע הבולט מבין שחקני הלייקרס, לברון ג'יימס אמנם סיים עם טריפל דאבל נפלא, ה-85 שלו בקריירה, אבל קלע רק 13 נקודות לצד 15 אסיסטים ו-13 ריבאונדים, ובסיום הודה AD שהוא עדיין משחק תחת כאבים: "אין אף מהלך במשחק שאני לא מרגיש כאב", סיפר הכוכב שלפני שבועיים פספס הטבעה ומאז סובל מכאבים בכתפו הימנית.


דייויס, שקלע ב-50 אחוז מהשדה, גם הוריד שמונה ריבאונדים, מסר שלושה אסיסטים, חטף שני כדורים וגם חסם ארבע פעמים, והוא לא מתכוון לרדת מהפרקט בקרוב: "אני עולה ומשחק, מנסה לא לתת לכאב להשפיע עליי", אמר מי שלא החמיץ אף משחק על אף הפגיעה, "אני פשוט משחק עם כאבים ואחרי המשחק דואג ומטפל בעצמי".




מאמן לוס אנג'לס לייקרס, פרנק ווגל, נשאל אם לא קיים סיכון בשיתוף דייויס: "הצוות הרפואי לא הרגיש שהוא צריך לשבת בחוץ. הוא בסדר".


הלייקרס איבדו את המשחק ברבע הרביעי, כאשר אפשרו לרפטורס לרוץ 0:11 בהתקפות מעבר – ובכלל, טורונטו ניצחה 11:33 במתפרצות, כשבמחצית השנייה זה הסתיים ב-0:21 בהתקפות מעבר. קייל קוזמה אמר על כך: "זה עקב האכילס שלנו, זה מה שפוגע בנו כל העונה. אתם אולי לא שמתם לב לזה כי אנחנו מנצחים, אבל זה משהו שעלינו לטפל בו. זה פוגע בנו – אנחנו קבוצת ההגנה הכי טובה בליגה ועלינו לטפל בסדקים. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי