קרי: "מצפה לחזור לשחק באביב, העונה עדיין לא אבודה"

סטף קרי
סטף קרי | AFP

הכוכב הגדול של גולדן סטייט ווריורס, שהידרדרה למאזן העגום 9:2, שלל את הדיווחים על כך שלא ישוב ב-2019/20 וכיוון חזרה אפשרית לסביבות אפריל

(גודל טקסט)
לפני כעשרה ימים הודיעה גולדן סטייט ווריורס שהיא תיאלץ להסתדר ללא הכוכב הגדול של הקבוצה, סטף קרי, לפחות בשלושת החודשים הבאים לאחר ששבר את ידו במשחק נגד פיניקס וינותח, אלא שבארצות הברית נפוצו בשבוע האחרון דיווחים על כך שבבדיקות נוספות התגלתה פציעה חמורה משחשבו ושהרכז עלול שלא לשוב כלל העונה.


הלילה (בין שני לשלישי) הפסידה גולדן סטייט בפעם התשיעית העונה, הפעם 122:108 ליוטה ג'אז ובכך סטיב קר ושחקניו הידרדרו למאזן העלוב של 9:2, אבל בשורה מעודדת הגיעה עוד קודם לכן מכיוונו של סטף קרי שהתייצב מול המיקרופונים והתייחס לראשונה לשבר בידו: "אני לחלוטין מצפה לשוב לפרקט העונה. אני לא יודע לומר מתי, בשלב מסוים בתחילת האביב", אמר הקלע ובכך רמז על חזרה אפשרית בסביבות אפריל, בדיוק במאני טיים אם בכלל יגיעו הווריורס לפלייאוף.


"זה תלוי בהליך השיקום, כידוע מעולם לא שברתי כלום ולא התמודדתי עם פציעה מהסוג הזה", סייג קרי, "אבל אני מצפה לחזור ומאמין שהעונה שלנו לא אבודה. אני מקווה שבאיזור תחילת השנה החדשה אוכל לצאת עם הקבוצה למסעות ולעלות למגרש כדי לעבוד על דברים מסוימים, להתאמן בחדר כושר ולקדם את השיקום, וכמובן שלהיות עם הקבוצה והחברים ככל שאוכל".




המאמן סטיב קר נשאל על חזרה אפשרית שלו עוד העונה: "זה יהיה נהדר. אנחנו מנסים השנה לעשות משהו שיבנה לנו את העתיד וברור שסטף וגם קליי (תומפסון) הם חלק מהקבוצה הזו, אפילו המרכז שלה ביחד עם דריימונד גרין, כדי שנוכל להשיג את מה שהצבנו לעצמנו כיעד לטווח הארוך. שיתוף השחקנים הצעירים הוא חיוני, הם צריכים לשחק ביחד, אבל זה יהיה נהדר אם סטף וקליי יצטרפו אליהם עוד העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי