היום שבו מייקל ג'ורדן השתכר ונבחר למצטיין המשחק

מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

כזה עוד לא שמעתם: שחקן הוקי לשעבר סיפר על הערב שבו אגדת שיקגו בולס קלע 52 נקודות והוביל את קבוצתו לניצחון, אחרי שהשניים בילו שעות במגרש הגולף ובשתיית בירה

קבוצות: שיקגו בולס
(גודל טקסט)

מייקל ג'ורדן פרש מכדורסל פעיל לפני יותר מ-16 שנים, אבל הדמות שלו ממשיכה להתעצם הודות לסיפורים אנקדוטיים שנחשפים מעת לעת. במקרה הזה, שחקן העבר של קבוצת ההוקי שיקגו בלאקהוקס, ג'רמי רויניק, חשף מקרה משעשע שאירע בשנות ה-90' בעת שהוא וג'ורדן עסקו באחד מתחביביו העיקריים של אגדת שיקגו בולס – גולף.

בראיון לתחנת רדיו בארצות הברית, רויניק נשאל אם אי פעם זכה לשחק עם ג'ורדן והשיב: "יש לי סיפור טוב, אבל אני לא יודע אם כדאי לספר אותו ברדיו. אי שם בשנות התשעים, בתקופה שהבולס להטו, מייקל צלצל אליי ואמר לי 'נתראה במגרש סאנסט רידג' על הבוקר ונעשה משחק של 18 גומות'. האמת, היה לנו חופש באותו יום ולא היו לי תכניות".

השניים אכן נפגשו במגרש הגולף ורויניק ניצח במשחק: "התערבנו על אלפיים דולר, אני זכיתי והתכוננתי כבר ללכת. באותו ערב הבולס שיחקו נגד קליבלנד וחשבתי שהוא ירצה ללכת לנוח בביתו. אבל לא, הוא הציע לי משחק חוזר, הלך למלא שקית בקרח, חזר עם כמה בירות והתחלנו לשחק שוב. שתינו כל אחר הצהריים והוא היה צריך ללכת למשחק ישירות ממגרש הגולף".


ג'ורדן על מגרש הגולף. רק הוא היה מסוגל לדברים כאלה (Isaac Brekken/Getty Images)

שחקן ההוקי לשעבר התלוצץ ואמר כי את כל הכסף שהרוויח הוא התכוון להשקיע בהימור על קליבלנד, לאחר שראה באיזה מצב ג'ורדן היה. אבל MJ החליט לקרוא תיגר עליו פעם נוספת: "הוא אמר לי 'הערב ננצח ביותר מ-20 הפרש ואני אקלע יותר מ-40 נקודות'. לא האמנתי לו ואמרתי שאני מתערב איתו על סכום כפול מזה שהרווחתי, כי שתינו כל היום. אבל מה הממזר הזה עשה בסופו של דבר? קלע 52 נקודות והבולס ניצחו את קליבלנד ב-24 הפרש! אחרי 36 גומות של גולף ולפחות עשר פחיות בירה!", סיפר רויניק ואמר כי לעולם לא ישכח את אותו יום: "בעיניי הוא הספורטאי הגדול בכל הזמנים, היה מדהים להיווכח במשחקים שלו ולראות אותו מככב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי