אחרי חודשיים בלבד: מנכ"ל ברוקלין נטס התפטר מתפקידו

דיוויד לוי
דיוויד לוי | Ethan Miller/Getty Images

הקבוצה של קיירי אירווינג וקווין דוראנט הודיעה על פרידה מדיוויד לוי בעקבות חילוקי דעות בינו לבין הבעלים ג'וזף טסאי, שהיה זה שמינה אותו בספטמבר האחרון

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)
ברוקלין נטס הודיעה הערב (חמישי) באופן מפתיע על סיום דרכו של המנכ"ל דיוויד לוי, אחרי שהצדדים הגיעו להסכמה הדדית על פרידה, חודשיים בלבד לאחר שלוי מונה לתפקיד על ידי הבעלים ג'וזף טסאי. על פי כתב "ספורטס אילוסטרייטד" כריס מניקס, הסיבה לפיצול טמונה ב"חילוקי דעות פילוסופיים בין המנכ"ל לבעלים".


אוליבר וייסברג, שישמש כמחליפו, מסר בהודעה רשמית: "ברצוני להודות לדיוויד על תרומתו בחודשים האחרונים ולאחל לו הצלחה בעתיד. אנחנו נכנסים לתקופה מרגשת עבור הארגון שלנו ולקראת ההמשך, חשוב לנו ליישר קו בין הבעלים לשדרת הניהול. אנו גאים בתרבות שנוצרה בברוקלין נטס תחת הנהגתם של המנהל המקצועי שון מרקס והמאמן קני אטקינסון ומצפים להמשיך לספק חוויה טובה לאוהדים שלנו".


לפני שהצטרף לברוקלין, לוי בן ה-55 עבד בחברת "טרנר ספורטס", אחת מזכייניות השידור העיקריות ב-NBA. שבה עבד בשיתוף פעולה צמוד עם הנהלת הליגה. בשורות הנטס, הוא היה אחראי לפיקוח על העסקים, ההכנסות, האסטרטגיה והתפעול של המועדון.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי