ג'ורג': "לי ולקוואי לא אכפת מי זורק, אנו לא מפלצת דו ראשית"

קוואי לאונרד, פול ג'ורג'
קוואי לאונרד, פול ג'ורג' | Ezra Shaw/Getty Images

שני כוכבי לוס אנג'לס קליפרס ערכו הופעת בכורה משותפת בניצחון 104:107 על בוסטון סלטיקס, טייטום שנכנע להם סיפר: "הם מודל לחיקוי ודוגמה לרמה שאני רוצה להגיע אליה, זו הייתה הזדמנות להסתכל עליהם"

(גודל טקסט)
פול ג'ורג' התאושש בחודשים האחרונים מניתוח בכתף, ערך את הבכורה הרשמית שלו בלוס אנג'לס קליפרס רק בשבוע שעבר וחיכה בזמן הזה שקוואי לאונרד יתאושש מפציעה כדי שהם יעלו יחד להופעת בכורה משותפת. וכנראה שהיה שווה לחכות, כי זה הסתיים ב-104:107 בתום הארכה על בוסטון סלטיקס שרשמה בסך הכל את הפסדה השלישי העונה.


ג'ורג' אמנם היה מושבת מאז חודש מאי ועד השבוע שעבר, אבל כמובן שהוא בילה שעות לרבות עם קוואי – הם ישבו אחד ליד השני בארוחות במחנה האימונים לפני העונה, הגיעו יחד ליום הולדתו של לו וויליאמס ובלוס אנג'לס מספרים על חיבור מיוחד שנבנה בחודשים האחרונים, גם מבלי שהם שיחקו יחד. כעת זה קרה וג'ורג' סיפר: "הוא בהחלט בחור מצחיק, האגדה נכונה. הוא צוחק, הוא מצחיק, האגדה באמת נכונה. אנחנו מקשיבים אחד לשני ומדברים על כדורסל. זה היה נהדר כשהיינו נפגשים במכון הכושר, משתפים ומזינים אחד את השני".


על המשחק הלילה סיפר ג'ורג': "לא אכפת לי מי לוקח את הזריקות וגם לקוואי לא אכפת. אנחנו שנינו מוסרים, צריכים את כולם כי אנחנו לא מפלצת דו ראשית, אלא קבוצה. אני לא מפחד לומר שאשען על החבר'ה שתומכים על בסיס יומי. מה שקוואי עשה הלילה היה מהלך של סדרת גמר ב-NBA", סיכם ג'ורג' עם מחמאה ללאונרד על הטבעה וחסימה, מהלכים שלמעשה העניקו את הניצחון.
 



פטריק בוורלי
, חברם של השניים שסיים עם דאבל-דאבל של 14 נקודות ושיא קריירה של 16 ריבאונדים, סיפר על מה שהיה גם עבורו שת"פ ראשון איתם על הפרקט: "לשחק איתם הייתה חוויה יוצאת דופן". המאמן דוק ריברס סיכם בקצרה, למרות הכל: "זה היה ניצחון מגעיל, אבל יפה".


גם ג'ייטון טיטום, הקלע המצטיין של בוסטון במשחק (30 נק'), לא יכול היה שלא להחמיא לצמד הכוכבים: "אני יכול לומר שאישית תמיד הסתכלתי על ג'ורג' וקוואי, בעיקר על PG שהוא מהשחקנים האהובים עליי. זו הזדמנות טובה להסתכל עליהם, להתחרות איתם ולהראות להם שאתה שייך לרמה ולהרוויח מהם כבוד. אני אוהב לשחק נגד הבחורים האלה. להוציא את קווין דוראנט, הם השני פורוורדים הטובים בליגה ומהווים עבורי מודל לחיקוי ודוגמה לרמה שאני רוצה להגיע אליה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי