חפץ חשוד אותר באולם של יוטה אחרי הניצחון על גולדן סטייט

האולם של יוטה ג'אז
האולם של יוטה ג'אז | Alex Goodlett/Getty Images

משטרת סולט לייק סיטי החליטה לפנות את הנוכחים באולם של הג'אז אחרי הניצחון 109:113 על הווריורס, היחידה לסילוק פצצות אבטחה את האזור: "קיבלנו את ההחלטות הנדרשות כדי לדאוג לביטחון הציבור"

(גודל טקסט)
דקות לאחר שיוטה השיגה ניצחון ביתי 109:113 על סגנית האלופה גולדן סטייט, האולם של הג'אז פונה ע"י משטרת 'סולט לייק סיטי' בעקבות חפץ חשוד שנמצא.


החפץ החשוד לבסוף התגלה כארגז כלים, והנוכחים באולם הורשו לחזור לאחר מספר שעות. ראוי לציין, שחלק גדול מהאוהדים כבר היו בדרך החוצה לאחר שריקת הסיום במשחק בין הג'אז לווריורס, אך אנשי הצוות, המאמנים והשחקנים כולם התבקשו להתפנות.


בזמן הירידה לאזור התקשורת לאחר המשחק, הדובר של הג'אז ביקש מכל הנוכחים לעזוב את האולם עקב חשד לפצצה. ע"פ הדיווחים, הסנטר הצרפתי של יוטה, רודי גוברט עדיין היה בתלבושת המשחק שלו כשעזב את האולם, ושחקני סגנית האלופה עלו על האוטובוס והסתלקו מהמקום. 








בתום האירוע, משטרת סולט לייק שפכה אור על התקרית החריגה: "לקראת סיום המשחק, שוטר שנכח במקום הודיע בקשר על חבילה חשודה שנראית כמו קופסת נעליים, ונמצאה מתחת לשולחן במסעדה בפינה הצפונית-מזרחית של האולם". 


התיאור ממשיך: "לאחר קבלת המידע, היחידה לסילוק פצצות נקראה למקום על מנת לאבטח את האזור ולנטרל את החפץ החשוד. הכלבים המשטרתיים איתרו באופן מיידי את החבילה והחבלנים סילקו אותה. לאחר שעתיים ו-2 דקות האירוע נגמר והנוכחים הורשו לחזור לאולם. ביטחון הציבור נמצא בעדיפות העליונה ולכן נקטנו בכל צעדי החירום. הכוח המשטרתי לקח שליטה על האירוע וטיפל באירוע ע"פ הכללים. אנחנו מודים לאוהדים ולקבוצות על ההתנהגות המופתית, ולמחלקה המשטרתית על תפעול האירוע ושיתוף הפעולה".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי