פול ג'ורג': "הבנו שאנחנו חייבים לעייף ולשחוק את דונצ'יץ'"

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | Ronald Martinez/Getty Images

שביעות רצון בקליפרס לאחר הניצחון 99:114 על דאלאס ובעיקר על כך שעצרו את הסלובני על 22 נקודות. פורזינגיס אמר בסיום: "הם ידעו שאנחנו טובים, והם נכנסו למשחק בטירוף"

(גודל טקסט)
אולי שתי הקבוצות המלהיבות של פתיחת העונה, דאלאס מאבריקס ולוס אנג'לס קליפרס נפגשו הלילה (בין שלישי לרביעי) אמריקן איירליינס סנטר. לוקה דונצ'יץ' סיפק ערב די בינוני יחסית למה שהרגיל אותנו כאשר קלע 22 נקודות וקבוצתו נעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים עם 114:99.


מן העבר השני, הצמד קוואי לאונרד ופול ג'ורג' ממשיכים להיות בלתי מנוצחים כאשר הם משחקים יחדיו ומעבר למדדים טובים בפן האישי, הם הצליחו לעצור את השחקן הלוהט ב-NBA בדרך לניצחון נוסף של הקליפרס."ידענו שלוקה עושה כל כך הרבה בשבילם", אמר פול ג'ורג' והמשיך: "הוא יוצר עבירות, הוא סקורר. הבנו שאנחנו חייבים לעייף אותו ולשחוק אותו".


מנגד קריסטפס פורזינגיס שסיים את המשחק עם דאבל דאבל של 15 נקודות ו-10 ריבאונדים אך באחוזים נמוכים אמר: "אני מנסה להיות עקבי. אני לא זורק כל כך טוב ולא שיחקתי טוב כמו שאני רוצה, זה משהו שעלי להבין. לעשות את הטוב ביותר הקבוצה".


על הקליפרס אמר: "הוא העלו את הרמה הלילה. הם ידעו שאנחנו טובים, והם נכנסו למשחק בטירוף. הייתה להם גישה טובה יותר ממה שהייתה לנו".






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי