דיוויס הפציץ בחזרה לניו אורלינס, הלייקרס המשיכו לדהור

אנתוני דיוויס
אנתוני דיוויס | Chris Graythen/Getty Images

הפורוורד קלע 41 והפך לשיאן הנקודות במפגש עם האקסית, הסגולים-זהובים ניצחו בפעם התשיעית ברציפות, בדיוק כמו הבאקס שגברו על אטלנטה. ניצחון דרמטי לקליפרס, ווקר חזר מפציעה עם 39 נקודות ויוסטון נקמה במיאמי

(גודל טקסט)
לא פחות מ-14 משחקים נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA והמעניין ביותר שבהם התקיים בניו אורלינס, שם אנתוני דיוויס התארח עם הלייקרס לראשונה מאז שעזב את הפליקנס וחגג את המאורע עם 41 נקודות, כשהקבוצה שלו חזרה מפיגור דו ספרתי לניצחון. הקליפרס השיגו ניצחון דרמטי ללא קוואי לאונרד, בעוד יאניס אנטטוקומפו וחבריו רשמו ניצחון תשיעי ברציפות, תוך כדי שהיווני רושם דאבל-דאבל 18 ברציפות. יוסטון ניצחה בביתה את מיאמי וקמבה ווקר חזר מפציעה עם 39 נקודות נגד ברוקלין.


ניו אורלינס פליקנס – לוס אנג'לס לייקרס 114:110

אנתוני דיוויס התארח אצל האקסית לראשונה מאז שעבר בטרייד לל.א בקיץ אחרון ובהחלט הרגיש בבית כשסיים עם 41 נקודות, הכמות הגבוהה ביותר של איזשהו שחקן אי פעם במפגש הראשון עם קבוצתו הקודמת. הסגולים-זהובים הוכיחו אופי פעם נוספת: בארבעה משחקים העונה, כולל הלילה, הם פיגרו ב-15 נקודות לפחות ומכל אותם משחקים הם יצאו עם ניצחון. הפעם הלייקרס עשו זאת בזכות 21:35 ברבע האחרון, לא לפני שדיוויס הדאיג את כולם למספר דקות אחרי שנפגע במרפק בסיום הרבע השלישי. לברון ג'יימס רשם ציון דרך מרשים גם הלילה, כשחצה את רף 33 אלף הנקודות בקריירה והפך לרביעי בתולדות הליגה שעושה זאת. "המלך" סיים את המשחק עם 29 והוסיף 11 אסיסטים. בצד השני, ברנדון אינגרם, שהגיע לפליקנס כחלק מהטרייד על דיוויס, קלע 23 והוריד 10 ריבאונדים נגד האקסית. לונזו בול החמיץ את המפגש עקב וירוס בקיבה.


 

ממפיס גריזליס – לוס אנג'לס קליפרס 121:119

ללא קוואי לאונרד שישב בחוץ כחלק מחלוקת העומס הקבועה, לאחר שהקליפרס שיחקו לילה לפני כן נגד דאלאס, קבוצתו של דוק ריברס השיגה ניצחון שביעי ברציפות אחרי משחק צמוד שבו אף אחד מהצדדים לא פתח פער גדול מ-10 נקודות. מונטרז הארל קלע את סל הניצחון הדרמטי עבור החבורה מעיר המלאכים, כשתיקן החטאה של לו וויליאמס 2.3 שניות לסיום. הארל ו-וויליאמס גם הובילו את קלעי הקליפרס עם 24 נקודות כל אחד, כשהרכז הוסיף 13 אסיסטים והסנטר הוריד 10 ריבאונדים. פול ג'ורג' תרם 22. עבור ה"דובים" היה זה הפסד חמישי ברציפות, אבל לשמחתם, ג'ה מוראנט השכיח את הפגיעה שספג בגבו במשחק אחרון עם דאבל-דאבל של 20 ו-11 אסיסטים. יונאס ולנצ'יונאס הליטאי רשם מצוין של 30 נקודות ו-16 כדורים חוזרים, אך זה כאמור לא הספיק.


מילווקי באקס – אטלנטה הוקס 102:111

יאניס אנטטוקומפו וחבריו המשיכו בתקופה המצוינת עם ניצחון תשיעי ברציפות, כשהיווני עמד בראש רשימה של שישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות עם 30 נקודות, אליהן הוסיף עשרה ריבאונדים ובכך השלים רצף של 15 משחקים בהם השיג לפחות 20 נקודות ו-10 כדורים חוזרים, כשהשניים היחידים שעשו זאת ב-35 השנים האחרונות הם שאקיל אוניל וקארל מלון. כריס מילדטון, שהתאושש מפציעה בשריר הירך האחורי מוקדם מהצפוי, עלה מהספסל כאמצעי זהירות אך בכל זאת שימש כינור שני ליאניס, כהרגלו, וקלע 16. מבחינת ההוקס התארך רצף ההפסדים הפעיל הכי ארוך בליגה – שמונה בסך הכל, למרות 33 נקודות ו-14 ריבאונדים של ג'בארי פארקר מול האקסית.


יוסטון רוקטס – מיאמי היט 108:117

בתחילת החודש, החבורה מפלורידה הביסה ללא רחמים את הטקסנים ב-29 הפרש, אז ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק ניצלו הלילה את חסרונו של ג'ימי באטלר כדי לנקום וחשוב מכך, עזרו לרוקטס לקטוע רצף של שלושה הפסדים. המזוקן קלע 34 נקודות כולל שבע שלשות, ווסטברוק פלרטט עם טריפל-דאבל וסיים עם 29, תשעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים. הרוקי טיילר הרו בלט במיאמי, עם 22 משלו.


בוסטון סלטיקס – ברוקלין נטס 110:121

לפני שישה ימים, קמבה ווקר נטש את המשחק בין הסלטיקס לסקרמנטו על אלונקה ועם קיבוע בצווארו, לאחר התנגשות בחברו לקבוצה שעוררה דאגה גדולה בקרב הקבוצה ממסצ'וסטס, אך הלילה הרכז הרגיע את כולם כשחזר עם תצוגה של 39 נקודות נגד הנטס. קיירי אירווינג, הפצוע בכתפו, לא הגיע ל-TD גארדן אך זה לא הפריע לאוהדי בוסטון לגדף אותו ולמלא את האולם בשלטים נגדו. ג'יילן בראון הוסיף דאבל-דאבל של 22 ועשרה כדורים חוזרים. מבחינת ברוקלין זה היה הפסד חוץ שביעי רצוף נגד הירוקים-לבנים, כשגארט טמפל הוביל את הקלעים עם 22 נקודות.


תוצאות נוספות

אוקלהומה סיטי ת'אנדר – פורטלנד טרייל בלייזרס 136:119

דטרויט פיסטונס – שארלוט הורנטס 102:101

אורלנדו מג'יק – קליבלנד קבאלירס 104:116

יוטה ג'אז – אינדיאנה פייסרס 121:102

סקרמנטו קינגס – פילדלפיה 76' 97:91

ניו יורק ניקס – טורונטו ראפטורס 126:98

מינסוטה טימברוולבס – סן אנטוניו ספרס 101:113
גולדן סטייט ווריירס – שיקגו בולס 90:104

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי