הלילה האדיר של הארדן: "אני מנסה להיות כמו ג'ורדן ובראיינט"

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | טוויטר

לאחר שהאיש והזקן התפוצץ על אטלאנטה עם 60 נקודות בשלושה רבעים, גם הוא לא נשאר אדיש: "אני מקווה שככל שיעבור הזמן, יוכלו כל הזמן להזכיר אותי לצד שמות כאלו". וגם: כמה הוא רחוק מצ'מברליין?

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)
ג'יימס הארדן הזכיר הלילה (בין שבת לראשון) לכל המבקרים איזה שחקן מפלצתי הוא יכול להיות כשהדברים פשוט מתחברים לו. האיש והזקן התפוצץ על אטלאנטה המסכנה עם 60 נקודות ב-31 דקות בלבד על הפרקט (!), ובדרך השתווה לשחקן גדול נוסף.


הארדן הגיע הלילה ל-60 נקודות בפעם הרביעית בקריירה שלו, ובכך השתווה למייקל ג'ורדן האגדי, כשרק שני שחקנים עשו זאת יותר – קובי בראיינט (6) ו-ווילט צ'מברליין (32). "אלו שמות שמדברים על גדולה, ואני מנסה כל הזמן להגיע לרמה שלהם", סיפר הארדן. "אני מקווה שככל שיעבור הזמן, יוכלו כל הזמן להזכיר אותי לצידם. עדיין נשאר הרבה לעשות וזו עבודה של הקבוצה".


אחוזי הקליעה של הכוכב הגדול של יוסטון נגד ההוקס הם גם לא עניין שבשגרה. מספר 13 דייק 16 פעמים מהשדה, מתוך 24 ניסיונות, ו-8 מ-14 מחוץ לקשת, הפך הארדן לשחקן שהגיע ל-60 הכי מהר בהיסטוריה של הליגה, ובכך עקף גם את קארל מאלון.




ומה היה לצד הסופג להגיד: "ג'יימס פשוט לא ראה אותנו. זה לא הפריע לו ששמנו עליו שמירה כפולה, וכשהוא התחיל לרוץ, שום דבר לא עצר אותו. גם כששחקן הגנה נוסף רץ לעברו, הוא פשוט לא הרגיש את זה" סיפר לויד פירס, מאמן הקבוצה המפסידה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי