ניצחון חמישי ברציפות לדאלאס, שהביסה 84:130 את ניו אורלינס

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | Ronald Martinez/Getty Images

המאבריקס דרסו את הפליקנס ללא רחמים, לוקה דונצ'יץ' רשם ערב סולידי של 26 נקודות ו-9 ריבאונדים, בובאן מריאנוביץ' הוסיף דאבל-דאבל של 15 ו-16 כדורים חוזרים. לאורחים זה היה הפסד שמיני רצוף

(גודל טקסט)

דאלאס מאבריקס רשמה הערב (שבת) את ניצחונה החמישי ברציפות, לאחר שהביסה את ניו אורלינס פליקנס במשחק שפתח מוקדם את ליל המשחקים ב-NBA. הטקסנים עלו למאזן 6:16, בעוד השקנאים נוצחו בפעם השמינית ברציפות וירדן למאזן 17:6.

אחרי רבע ראשון צמוד שנגמר ביתרון שלוש נקודות לזכותם, המאבס פתחו פער דו ספרתי בסיום המחצית הראשונה – 52:64, וגמרו סופית את הסיפור עם תוצאה של 14:40 ברבע השלישי שהפכה את 12 הדקות האחרונות לגארבג' טיים מוחלט.

כמו בדרך כלל, גם הפעם לוקה דונצ'יץ' הוביל את קלעי דאלאס וסיים עם 26 נקודות, בנוסף ל-9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. זה היה המשחק ה-18 ברצף שבו הסלובני רושם לפחות 20 נקודות ולפחות חמישה ריבאונדים ואסיסטים: בכך השתווה דונצ'יץ' למייקל ג'ורדן כשחקן היחיד שרשם רצף שכזה מאז האיחוד בין ה-NBA ל-ABA. בובאן מריאנוביץ' הוסיף דאבל-דאבל של 15 ו-16 כדורים חוזרים, טים הארדוואי ג'וניור וג'יילן ברונסון תרמו 14 כל אחד. רדיק קלע 15 עבור הפליקנס, ג'רו הולידיי וברנדון אינגרם הוסיפו 14 כל אחד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי