"תגידו לסוכן, למשפחה, לחברים – אני רוצה שסימונס יזרוק שלשות"

בן סימונס
בן סימונס | AFP

כוכב פילדלפיה קלע מחוץ לקשת בפעם השנייה בקריירה בניצחון המוחץ על קליבלנד, מאמנו דורש שהוא ימשיך לנסות. וגם: ההתערבות בין אדבאיו לבאטלר, שחקני מיאמי היט, שמשגעת את ארה"ב

(גודל טקסט)

פילדלפיה מחצה הלילה (בין שבת לראשון) ב-47 נקודות הפרש את קליבלנד קאבלירס, כשבן סימונס לא רק קלע שיא קריירה של 34 נקודות, אלא גם הצליח לדייק מחוץ לקשת ובכך קלע שלשה שנייה בלבד בקריירה! בחודש שעבר הוא הדהים את העולם כשדייק מחוץ לקשת נגד ניו יורק ניקס והלילה הוא הוכיח שזה לא היה אירוע חד פעמי.

אמנם הוא עדיין במאזן עגום של 2 מ-21, אבל בכל זאת ניתן לראות בכך שיפור – והמאמן ברט בראון בהחלט מצפה לראות אותו הולך וזורק יותר ויותר: "אתם יכולים למסור את זה לסוכן שלו, למשפחה שלו, לחברים שלו וגם לבן – אני רוצה שהוא יזרוק יותר לשלוש, לפחות זריקה אחת כל משחק".

לבקשה המיוחדת הגיב סימונס: "כמובן שזה מרגיש לי יותר נוח כיום, עם הזמן אני הולך ולומד היכן הנקודה שלי ועושה התאמות, אבל אני לא מתכוון לכפות על עצמי. אני רק מנסה לשחק בלי לחשוב יותר מדי או להקשיב לכל מה שאומרים. עם הזמן זה ישתפר".פילדלפיה, בזכות הניצחון, כבר עם 11 ניצחונות ביתיים העונה מ-11 משחקים ובמשחק הבית הבא היא תארח את האלופה טורונטו רפטורס.

ואם כבר זריקות מחוץ לקשת, אז סיפור מרתק מגיע גם ממיאמי. לקראת המשחק הלילה נגד שיקגו בולס, חשפו שחקני הקבוצה ג'ימי באטלר ובאם אדבאיו, התערבות ביניהם שעולה 500 דולר כמעט מדי לילה לסנטר. אדבאיו הוא לא הסנטר האידאלי נכון לשנת 2019, מכיוון שהוא פשוט כמעט לא זורק לשלוש (4 ניסיונות צלחו מ-28 משנת 2017) וכעת נחשף כיצד חברו מנסים לדרבן אותו לזרוק.

מסתבר כי בכל משחק שאדבאיו לא זורק לשלוש, כך על פי ההתערבות שלו עם באטלר, הוא נקנס ב-500 דולר וזאת על אף שהוא בחוזה רוקי. ומה קורה אם הוא כן זורק? באטלר הוא שמשלם 500 דולר. "כל עוד אנחנו ממשיכים לנצח, ממש לא אכפת לי מזה", אישר אדבאיו את ההתערבות ובאטלר אף הוסיף: "אם אני רואה אותו עומד לבד בפינה ולא מוסר לו, שתדעו שזה בגלל שאני לא רוצה לתת לו 500 דולר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי