ניצחון שלישי ברציפות למיאמי, אדבאיו ובאטלר עשו היסטוריה

ג'ימי באטלר
ג'ימי באטלר | Maddie Meyer/Getty Images

ההיט גברו על אטלנטה לאחר הארכה, הסנטר הפך לצעיר ביותר שרושם טריפל-דאבל ויחד עם באטלר, שהוסיף אחד כזה בעצמו, הם הפכו לראשונים בתולדות המועדון שעושים זאת באותו ערב. ניצחונות גם לפורטלנד ופילדלפיה

קבוצות: מיאמי היט
(גודל טקסט)

ארבעה משחקים התקיימו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA, כאשר מי שגנבה את ההצגה הייתה מיאמי היט, עם תצוגה שכללה שלושה שחקנים עם יותר מ-30 נקודות והסתיימה בניצחון על אטלנטה אחרי מותחן. דנבר המשיכה לאבד גובה עם הפסד לפילדלפיה, כרמלו אנתוני גבר על האקסית ושארלוט ניצחה את וושינגטון.

מיאמי היט – אטלנטה הוקס 121:135 (לאחר הארכה)
החבורה מפלורידה התעלתה על עצמה במאני טיים פעם נוספת ושרדה עוד משחק דרמטי, בדרך לניצחון שלישי ברציפות. האורחת הובילה בשש נקודות, פחות מדקה לסיום הרבע האחרון, אבל ג'ימי באטלר ודאנקן רובינסון שלחו את המשחק להארכה עם שלשה כל אחד. בחמש הדקות הנוספות, ההיט ברחו להפרש דו ספרתי ושמרו על הבית. קנדריק נאן סיים עם 36 נקודות, רובינסון קלע 34 ושבר את שיא השלשות של המועדון עם 10 כאלה, בעוד באם אדבאיו הפך לצעיר ביותר בתולדות מיאמי שרושם טריפל-דאבל, כשסיים עם 30 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים.

הכוכב הגדול ג'ימי באטלר לא נותר מאחור וסיים עם טריפל דאבל משלו, שכלל 20 נקודות, שיא עונתי של 18 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, ובכך שני שחקני מיאמי השיגו טריפל-דאבל באותו ערב לראשונה בהיסטוריה. טריי יאנג קלע 21 עבור המפסידים.

פילדלפיה 76' – דנבר נאגטס 92:97
הסיקסרס יצאו עם ידם על העליונה ממפגש בין שתיים מהקבוצות הבכירות בליגה ושמרו על מאזן ביתי מושלם, עם ניצחון מספר 13. ג'ואל אמביד קלע 22 נקודות עבור המנצחת והוריד 10 כדורים חוזרים, שעזרו לפילי לנצח בפעם השלישית ברצף. דנבר המשיכה לאבד גובה עם הפסד חמישי מתוך ששת המשחקים האחרונים, למרות 26 נקודות של וויל בארטון.

פורטלנד טרייל בלייזרס – ניו יורק ניקס 87:115
הבלייזרס ניצלו את הביקור של הקבוצה הכי חלשה במזרח כדי לשפר את המאזן הביתי העגום (חמישה ניצחונות לעומת שישה הפסדים, אחרי הניצחון הלילה). כרמלו אנתוני פגש את הקבוצה שבמדיה סיים כמלך הסלים של עונת 2012-13 ולא בדיוק הזכיר את היכולת מאותה תקופה, כשסיים עם 16 נקודות, אבל דמיאן לילארד שפורטלנד תתאושש אחרי שני הפסדים רצופים, כשקלע 31, כולל 8 מ-12 לשלוש. חסן ווייטסייד הוסיף דאבל-דאבל של 17 ו-15 ריבאונדים עבור המנצחת.

תוצאה נוספת
שארלוט הורנטס – וושינגטון וויזארדס 107:114

ניצח את האקסית. כרמלו אנתוני (Sam Forencich/NBAE via Getty Images)
ניצח את האקסית. כרמלו אנתוני (Sam Forencich/NBAE via Getty Images) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי