ג'ימי באטלר עקץ את טריי יאנג: "הוא ממש חזה את העתיד!"

ג'ימי באטלר
ג'ימי באטלר | Maddie Meyer/Getty Images

כוכב מיאמי סגר חשבון עם רכז אטלנטה, שהכריז כי המשחק גמור לפני שההיט רצו ל-0:22 ולניצחון. באם אדבאיו, שעקף את דוויין ווייד עם נתון היסטורי: "לא חשבו שנהיה רלוונטיים, אנחנו גורמים לאנשים לצפות בנו"

קבוצות: מיאמי היט
(גודל טקסט)

טריי יאנג חשב שהמשחק נגמר. דקה לסיום הזמן החוקי במשחק בין אטלנטה למיאמי הלילה (בין שלישי לרביעי), רכז ההוקס סידר לאלכס לן את הסל שהגדיל את הפער בינם לבין ההיט לשש נקודות. "זה נגמר", אמר יאנג לקהל וסימן לכך בידיו. אבל מיאמי קלעה את 22 הנקודות הבאות במשחק, שש האחרונות ברבע האחרון ו-16 הראשונות בהארכה, בדרך לניצחון בית עשירי העונה ו-W שלישי ברצף.

כוכב ההיט, ג'ימי באטלר, עקף את הרכז הצעיר על כך בפוסט שהעלה לאינסטגרם לאחר המשחק: "הבחור הזה ממש חזה את העתיד. הוא צדק. המשחק באמת היה גמור!". השוטינג-גארד הדגיש את האופי של חבריו לקבוצה: "לכל אחד כאן יש ביטחון כאילו שהוא השחקן הכי טוב על המגרש בכל זמן נתון. כשיש לך חבר'ה שחושבים בצורה הזאת, שום דבר לא נגמר".

הסנטר באם אדבאיו, שרשם את הטריפל-דאבל הראשון בקריירה שלו עם 30 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, התגאה בקבוצה שלו שמהווה את אחת מהפתעות העונה עד כה, עם מאזן של 18 ניצחונות לעומת 6 הפסדים, שמציבים אותה במקום השלישי במזרח: "לדעתי, אף אחד לא חשב שההיט יהיו רלוונטיים, אני גורמים לאנשים לצפות בנו". אדבאיו עקף את דוויין ווייד, כשהפך לצעיר ביותר בתולדות הקבוצה שרושם טריפל-דאבל.

המאמן אריק ספולסטרה החמיא לביג-מן בן ה-22: "הביטחון שלו מתחיל להיות תואם לעבודה שהוא משקיע, הוא עושה את זה ברגעי קלאץ' ואני לא רוצה להציב לו תקרא. אני רק מצפה ממנו לקבל על עצמו את האתגרים ולא להישאר באזור נוחות, אין לו מנטליות כזו".

עקף את דווין ווייד עם נתון היסטורי. באם אדבאיו (Hannah Foslien/Getty Images)
עקף את דווין ווייד עם נתון היסטורי. באם אדבאיו (Hannah Foslien/Getty Images)

אדבאיו ובאטלר הפכו לצמד השחקנים הראשון בתולדות המועדון שרושמים טריפל-דאבל באותו משחק: "ג'ימי ואני ניזונים אחד מהשני", אמר הסנטר, "הוא תואם את האינטנסיביות שלי ואני את שלו. אני מרגיש שאנחנו מאוד מפוקסים ומובילים את המועדון הזה בדרך הנכונה".

ואולי הסימן הכי בולט מהלילה האחרון, לכך שמיאמי חוזרת לאט-לאט להיות אחת ממעצמות הליגה, הוא ששלושה שחקנים שונים קלעו מעל 30 נקודות – הרוקי קנדריק נאן, דאנקן רובינסון ואדבאיו. הפעם האחרונה ששלושה שחקנים של ההיט עשו זאת הייתה ב-2011, ולאחראים לכך קראו לברון ג'יימס, דוויין ווייד וכריס בוש.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי