Sport1 Banner

דונצ'יץ' סובל רק מנקע, אך ייעדר ממשחקיה הבאים של דאלאס

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | Ronald Martinez/Getty Images

אנחת רווחה בשורות המאבריקס: ב-ESPN פורסם שהסלובני הצליח להתאמן מתחת למים כשעה קלה לאחר שנפגע נגד מיאמי והחששות לפציעת ארכות טווח נשללו. עם זאת, הוא צפוי להיעדר בתקופה הקרובה

(גודל טקסט)

אנחת רווחה קלה בדאלאס מאבריקס: ההפסד השני בשלושה משחקים הלילה (בין שבת לראשון) כלל לא מדאיג את ראשי הקבוצה, אלא העובדה שהמועמד לתואר ה-MVP כבר בשלב כה מוקדם של העונה, לוקה דונצ'ץ', נפגע בקרסול ימין. עם זאת, שעה קלה לאחר המשחק נראו סימנים מעודדים מצדו של הכוכב.

הסלובני בן ה-20 נאלץ לנטוש את הפרקט במשחק הבית נגד מיאמי (122:118 לאחר הארכה) כבר בדקה השנייה של ההתמודדות, לאחר שנחת לא טוב על רגלו והובהל לבית חולים לסדרת בדיקות. צילום רנטגן שעבר שלל אפשרות של שבר ושעה קלה לאחר מכן הוא הצליח להשלים אימון שכלל הליכון מתחת למים – כך שבתוספת לבדיקות נוספות שעבר והערכת רופאי המועדון, עוד לפני שנבדק אם אין נזק ברצועות הברך, נראה שמדובר בנקע קל ולא מעבר לכך.

עם זאת, גם ב-ESPN, מי שדיווחו על העובדה שדונצ'יץ' הצליח להרגיע במעט את המערכת כשהשלים טיפול מתחת למים, לא שוללים את האפשרות שמדובר בכל זאת בפציעה שתשבית את דונצ'יץ' מהמשחקים הבאים, אבל כמובן שזו עדיין בשורה מרגיעה עבור המאבס בהנחה שאכן אין שום נזק מעבר לחבלה או נקע קל בקרסול ימין. כאמור דונצ'יץ' לא מתוכנן לשחק נגד מילווקי באקס ויאניס אנטטוקומפו, המשחק הקרוב של המאבריקס בלילה שבין שני שלישי, ולאחר מכן תיעשה הערכת מצב מחודשת בנוגע למצבו.

דונצ'יץ' רשם העונה כבר 18 טריפל דאבל והוביל את דאלאס למאזן הנהדר 7:17, כשבמאזנו 30.4 נקודות, 9.9 ריבאונדים ו-9.3 אסיסטים בממוצע למשחק. הוא גם היה ברצף של 20 משחקים בהם הוא קולע 20 נקודות לפחות ולא במקרה מי שהיה רוקי העונה שעברה מוצא את עצמו כמועמד לתואר המצטיין בשלב כה מוקדם.


דונצ'יץ' ברגע הפגיעה (Ronald Martinez/Getty Images)

עוד באותו נושא: לוקה דונצ'יץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי