119:130 לאורלנדו על ניו אורלינס, שרשמה הפסד 12 ברציפות

ניקולה ווצ'ביץ'
ניקולה ווצ'ביץ' | Carmen Mandato/Getty Images

המג'יק קטעו רצף של שלושה הפסדים נגד הפליקנס שממשיכים להתרסק. ג'ונתן אייזק הצטיין עם דאבל-דאבל של 21 נקודות ו-11 ריבאונדים, ניקולה ווצ'ביץ' חזר מפציעה ותרם 20 משלו

(גודל טקסט)

המשחק המוקדם הקבוע של ימי ראשון ב-NBA הפגיש הערב בין ניו אורלינס פליקנס לאורלנדו מג'יק, שקטעה רצף של שלושה הפסדים ויצאה עם ניצחון 119:130 (שיא עונתי בנקודות למנצחת) שמשאיר אותם במקום השמיני במזרח. החבורה מלואיזיאנה ממשיכה להתרסק וסופרת כבר 12 הפסדים ברציפות. עד שזאיון וויליאמסון יחזור מפציעה ויערוך את הופעת הבכורה שלו בליגה הטובה בעולם, כנראה שכבר לא יישאר לפליקנס על מה לשחק.

ניקולה ווצ'ביץ' חזר לשחק אחרי ארבעה שבועות שבהן ישב בחוץ בעקבות פציעה בקרסול. היתרון התחלף מספר פעמים ברבע הראשון, עד שהמארחים עשו ריצת 2:11 שנתנה להם יתרון 24:30 אחרי 12 דקות. המג'יק חזרו ברבע השני וירדו להפסקה ביתרון נקודה, אבל במחצית השנייה פתחו יתרון דו ספרתי ולמרות שניו אורלינס ביצעה ריצה נוספת של 2:14 ברבע האחרון, זה לא הספיק לה על מנת לסגור את ההפרש.

ג'ונתן אייזיק הוביל שמונה קלעים בספרות כפולות באורלנדו עם 21 נקודות, אליהן הוסיף 11 כדורים חוזרים. ווצ'ביץ' תרם 20, די ג'יי אוגוסטין 17 ואוון פורנייה 16. בצד המפסיד, ג'רו הולידיי סיים עם 29 ו-8 אסיסטים, ג'יי ג'יי רדיק קלע 23, ברנדון אינגרם הוסיף 21 וג'וש הארט סיפק 20, אך רק הארבעה האלו הופיעו למשחק מבחינת הפליקנס. המג'יק יתארחו ביוטה בלילה שבין שלישי לרביעי, בעוד ניו אורלינס תארח את ברוקלין.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי