זאיון וויליאמסון עשוי לחזור בשבוע הבא: "זמן חשוב עבורו"

זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון | Jonathan Bachman/Getty Images

כחודשיים לאחר שנותח בברך, הכוכב ערך אימון קליעות: "נרגשים לראות אותו איתנו, אבל זה רק צעד ראשון והוא עוד לא יכול לחזור", הבהיר המנהל המקצועי של ניו אורלינס דייויד גריפין

(גודל טקסט)

כחודשיים לאחר שהודיעה ניו אורלינס פליקנס על פציעתו של הכוכב זאיון וויליאמסון, ובהתאם ללוח הזמנים שייעד את חזרתו בסביבות חודש דצמבר, בקבוצה אישרו היום (רביעי) שהוא התאושש מהקרע במיניסקוס בברך ימין, פציעה בעקבותיה נותח, אבל דייויד גריפין הצהיר כי אין שום כוונה להשיב אותו לפרקט באופן מיידי.

וויליאמסון הצטרף השבוע לאימוני הקבוצה והחל לתרגל זריקות לסל בזמן שחבריו עבדו עם הצוות המקצועי, כשישה שבועות לאחר הניתוח שבוצע ב-21.10 ועל פי רופאיו הצריך בין שישה לשמונה שבועות של מנוחה. עם זאת, על אף שעברו שמונה שבועות, גריפין לא ממהר להחזירו: "אנחנו מאוד נרגשים לקבל אותו בחזרה ולראות אותו איתנו, הוא עשה התקדמות יפה מאוד ואני יודע שחלפו שמונת השבועות וכולם מצפים לראות אותו משחק, אבל הוא עוד לא יכול לחזור. זה היה צעד גדול, אבל צעד ראשון", אמר על אימון הקליעות שערך מי שנבחר ראשון בדראפט האחרון.

בלעדי הכוכב שאמור היה להוביל את הקבוצה, הפליקנס במאזן 21:6 מפתיחת העונה. במשחקי ההכנה לעונה בהם נטל חלק, הוא רשם 23.3 נקודות בממוצע למשחק והוריד 6.5 כדורים חוזרים – והקבוצה ניצחה בכל ארבעת המשחקים. כאמור בקבוצה מסרבים לנקוב בתאריך בו הוא ישוב לפרקט, אבל על פי הערכות הוא עשוי להצטרף לקבוצה למסע שיחל הלילה במינסוטה ויסתיים בחג המולד בדנבר.

"זה זמן חשוב עבור זאיון", הוסיף גריפין, "הדרך שבה השחקנים הגיבו לחזרתו והאושר שהוא מביא לפרקט אלה דברים שניכרים. אנחנו כולנו זקוקים לו".


וויליאמסון. "זמן חשוב עבורו" (Chris Graythen/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי