קרוב לבית הלבן: בארה"ב חזו – אבדיה ייבחר על ידי וושינגטון

דני אבדיה
דני אבדיה | מאור אלקסלסי

לאחר הקפיצה ביכולת שלו ביורוליג בשבוע האחרון, תחזית הדראפט הטרייה של אתר "בליצ'ר ריפורט" הציבה את הטאלנט הישראלי במקום השישי, שבו יבחרו הוויזארדס על פי הדירוג העדכני

(גודל טקסט)

התחזיות לקראת דראפט 2020 ב-NBA ממשיכות לעלות בארצות הברית, כשדני אבדיה כמובן במוקד מבחינת חובבי הכדורסל בישראל, והיום (שלישי) פורסם הדראפט המדומה של "בליצ'ר ריפורט", שבו סדר הבוחרות נקבע על פי דירוג הקבוצות בליגה נכון ליום שישי האחרון.

הפעם התחזית קבעה כי הטאלנט הישראלי ייבחר במקום השישי על ידי וושינגטון וויזארדס. כמובן שבאמריקה עוד לא הספיקו להתעדכן בדאבל-דאבל שרשם אבדיה בניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב על גלבוע/גליל אתמול, אך כן לקחו שם בחשבון את העובדה שהכישרון הצעיר קיבל לאחרונה יותר דקות ביורוליג לאור יכולתו הטובה בזירה המקומית.

אבדיה שיחק תפקיד משמעותי בניצחון הצהובים על פנאתינייקוס ביום חמישי האחרון, שאחריו טען יאניס ספרופולוס כי זה היה משחקו הטוב ביותר של הפורוורד בן ה-18 ביורוליג. בתחזית נכתב על כך שאבדיה ממשיך להציג יכולת קליעה בהתהוות, יחד עם כישורי מסירה והגנה ורסטילית.

אבדיה. ההתקדמות ביורוליג לא נעלמה מעיני האמריקאים (עדי אבישי)
אבדיה. ההתקדמות ביורוליג לא נעלמה מעיני האמריקאים (עדי אבישי)

מצד שני, סימני השאלה סביב עתידו בליגה הטובה בעולם קשורים לפי "בליצ'ר ריפורט" ליציאה מהמקום ויכולת הסיום באזור הטבעת. ועדיין, יכולת צבירת הנקודות ויצירת המצבים ביחס לפורוורד בגובה 2.05 מ', יחד עם ה-IQ ההגנתי, מצביעים על פוטנציאל גבוה להשלבות ב-NBA.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי