לברון ג'יימס ספורטאי העשור של AP: "אין רגע שארצה לחזור אליו"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | ROBYN BECK/AFP via Getty Images

סוכנות הידיעות האמריקאית בחרה בכדורסלן לוס אנג'לס לייקרס, שחוגג את יום הולדתו ה-35: "היום אני במקום יותר טוב בחיי, לומדים מסיטואציות רעות". וגם: ציון הדרך ההיסטורי שלו נגד דאלאס

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס ניצחה הלילה (בין ראשון לשני) 95:108 את דאלאס מאבריקס, במשחק בו דווקא הכוכבים הגדולים לברון ג'יימס ולוקה דונצ'יץ' הציגו משחק פושר למדי. "המלך" אמנם מסר 13 אסיסטים, אבל קלע רק 13 נקודות ב-3 מ-10 מהשדה, הסלובני קלע 19 נקודות ומסר 7 אסיסטים, אבל גם איבד לא פחות משישה כדורים וזה לא הספיק כדי להכניע את אנתוני דייויס, שהוביל את המקומיים לניצחון עם כמעט דאבל-דאבל של 23 נקודות (8 מ-12 מהשדה), תשעה ריבאונדים וגם שתי חטיפות וחסימה.

ל.א לייקרס רשמה תוך 24 שעות ניצחון שני ברציפות ועצרה את רצף ארבעת ההפסדים ועל כך אמר דייויס: "היינו פשוט צריכים למצוא את עצמנו שוב. היינו צריכים לחזור לעשות את אותה הגנה שאפיינה אותנו וכשעשינו את זה הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה ולהרגיש טוב עם היכולת שלנו".

דונצ'יץ' בהחלט הרגיש את עליית הרמה של היריבה בהגנה והודה: "זה פשוט היה משחק רע שלנו. פשוט משחק רע, לא שיחקנו כמו שאנחנו רגילים". הכוכב בן ה-20, שרק חזר מפציעה, הפריך את הדיווחים על כך שהוא צפוי לתקופת היעדרות נוספת: "פחדתי, כי נפלתי על הגב ועם המרפק נתתי לעצמי מכה בראש, אבל אני בסדר".


דייויס ולברון (Chris Graythen/Getty Images)

גם ללברון ג'יימס אולי לא היה משחק שיא, אבל מי שחוגג היום את יום הולדתו ה-35 הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שמגיע ל-9,000 אסיסטים, 9,000 ריבאונדים ו-30,000 נקודות: "זו ברכה מבחינתי שאני יכול לעשות את מה שאני אוהב מדי יום ולאפשר למשפחה שלי ליהנות מהיתרונות של זה – הם ההשראה שלי. זה מגניב שהילדים יוכלו לראות את הסטטיסטיקות האלה".

היום גם הוכרז לברון ג'יימס כמי שנבחר על ידי סוכנות הידיעות האמריקאית AP לספורטאי העשור לאור שלל הישגיו, בהם שמונה סדרות גמר רצופות, יותר תארי MVP מכל שחקן אחר ואליפויות עם מיאמי וקליבלנד. ל-AP הוא אמר: "לפני עשור בדיוק חגגתי 25 והיום אני מרגיש שאני במקום הרבה יותר טוב בחיי ומבין הרבה יותר מה אני רוצה להשיג בחיים. היו בעשור הזה המון רגעים גדולים שלא אשכח, אבל הרגע הטוב ביותר היה שהתחתנתי. רגע שארצה לחזור אליו? אין כזה, גם מסיטואציות רעות למדתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי