וויליאמסון ערך אימון מלא: "אם זה היה תלוי בי, הייתי חוזר לפני שבועיים"

זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון | Jonathan Bachman/Getty Images

הרוקי של ניו אורלינס, שנפצע במשחקי קדם העונה ועדיין לא זכה לדקת משחק ב-NBA, התאמן עם הקבוצה לראשונה וצפוי להיכנס לכושר משחק בקרוב: "אני מחכה לזה כבר חיים שלמים. אני בן 19 ורוצה לעשות את מה שאני אוהב"

(גודל טקסט)

האם בקרוב סוף סוף נראה את הופעת הבכורה של זאיון וויליאמסון ב-NBA? ניו אורלינס פליקנס פרסמו היום (חמישי) כי הכוכב הצעיר, שהפך לסנסציה עוד לפני שרשם דקת משחק אחת בליגה הטובה בעולם, ערך אימון מלא לראשונה עם הקבוצה וצפוי להיכנס לכושר בתקופה הקרובה.

וויליאמסון בן ה-19 נבחר במקום הראשון בדראפט על ידי ניו אורלינס לאחר קריירת מכללות מפוארת, והפך לאחד הכוכבים הגדולים ב-NBA עוד לפני שדרך על הפרקט. הוא נפצע במשחק קדם העונה האחרון ונאלץ לעבור ניתוח, שהשבית אותו ממשחק כבר כמה חודשים.

"זו חוויה נהדרת, אני שמח לחזור לפרקט", אמר וויליאמסון לאחר האימון המלא הראשון שלו, "אני מחכה כבר חיים שלמים לזה. אם זה היה תלוי בי, הייתי חוזר כבר לפני שבועיים. תמיד טוב לחזור".

"הייתי צריך לאזן את האימונים וזה היה קשה, כי אני בן 19 ורק רוצה לעשות את מה שאני אוהב, אבל מבחינה מקצועית אני באמת חייב להיצמד לתוכנית ההתאוששות", הוסיף הכוכב מאוניברסיטת דיוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי