המשבר באטלנטה מחריף: "אין אנרגיות, החרא הזה מדכא"

טריי יאנג, לויד פירס, קאם רדיש
טריי יאנג, לויד פירס, קאם רדיש | Maddie Meyer/Getty Images

בארצות הברית דווח על נתק מוחלט בין שחקני ההוקס לצוות האימון, לאור 28:7 של הקבוצה, הגרוע ביותר בליגה. ההנהלה מחפשת רכז מחליף לטריי יאנג וגם סנטר, סטיבן אדאמס הוזכר כמועמד

קבוצות: אטלנטה הוקס
(גודל טקסט)

אטלנטה הוקס לא תיארה לעצמה שאחרי 35 משחקים בעונה הנוכחית, היא תחזיק במאזן הגרוע בליגה כולה: 28:27. אחוזי השלשות של "הנשרים" הם הגרועים ביותר ב-NBA והקבוצה רשמה שני רצפים של 10 הפסדים. לפי הדיווח של אתר "אתלטיק" היום (שבת), נראה שמפלס הלחץ בקרב שדרת הניהול, הצוות המקצועי והשחקנים, מתקרב לשיאו.

העיתונאי המוערך שאמס צ'ראניה סיפר על נתק בין רוב השחקנים החשובים של אטלנטה לצוות האימון. "אין אנרגיות, אף אחד לא משחק חזק", "הח*א הזה מדכא", צוטטו גורמים בקבוצה. עם זאת, כתב אחר של אותו אתר, ג'ף שולץ, הדגיש כי מעמדו של המאמן לויד פירס יציב.

ההוקס בוחנים לעומק את השוק במטרה למצוא שחקנים לרכז וכוכב הקבוצה טריי יאנג, כשהחיפושים מתמקדים ברכז מחליף וסנטר. סטיבן אדאמס מאוקלהומה סיטי ודוויין דדמון, שמחפש את הדרך החוצה מסקרמנטו קינגס, הוזכרו כאופציות שאטלנטה מעוניינת בהן, זאת בנוסף לפרסומים שטענו אתמול למועמדות של אנדרה דראמונד.


יאנג. הנהלת ההוקס מחפשת רכז מחליף עבורו (Maddie Meyer/Getty Images)

הקבוצה ממדינת ג'ורג'יה אמנם לא ציפתה לזנק מתחתית הליגה אל הפלייאוף בזמן כה קצר, אך לפי הדיווח השחקנים קיוו שהקבוצה תהיה תחרותית יותר ואחד הדברים שחסרים בחדר ההלבשה הוא שחקן בעל ותק וניסיון שינהיג את החבורה הצעירה.

המנהל המקצועי טראוויס שלנק לקח אחריות על כך כשאמר ל"אתלטיק": "עשיתי כמה טעויות מטופשות, אני מודה בכך. חלק מההחלטות לא הסתדרו כמצופה וזה מה שאמרתי לשחקנים. כשמסתכלים על הסגל, אם יש דבר שהייתי רוצה לחזור אחורה ולשנות, זה שאין לנו מישהו קולני".


פירס. מעמדו יציב למרות המצב (Sarah Stier/Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי