דייויס הרגיע לאחר הפציעה, כרמלו אנתוני סחט מחמאות

אנתוני דייויס
אנתוני דייויס | Sean M. Haffey/Getty Images

"אני בסדר", אמר כוכב הלייקרס שנפגע במהלך המשחק נגד הניקס. הרשת החברתית התמלאה במחמאות לפורוורד הבלייזרס, שקלע סל ניצחון נגד טורונטו. קרופורד שאל: "תזכירו לי מי השאיר אותו שנה בבית?"

(גודל טקסט)

רגע מבהיל מאוד עבור לוס אנג'לס לייקרס התרחש הלילה (בין שלישי לרביעי) ב"סטייפלס סנטר", כאשר כוכב הקבוצה אנתוני דייויס נחת בצורה כואבת מאוד על עצם הזנב לאחר ניסיון חסימה והתקשה להתרומם מהפרקט למשך שתי דקות, לפני שהצליח לעמוד על הרגליים בעזרת חבריו ולצעוד באיטיות לעבר חדר ההלבשה. דייויס כמובן לא חזר לשחק עד לסיום המשחק שאותו ניצחו הלייקרס 87:117 נגד ניו יורק ניקס וההערכות בארצות הברית אומרות שוהא יחמיץ את צמד משחקי החוץ הקרוב של קבוצתו, נגד דאלאס ואוקלהומה סיטי.

"אני בסדר", אמר דייויס לכתב "יאהו! ספורטס" כריס היינס בזמן שפונה מההיכל, כך צייץ האחרון. בדיקת ה-MRI שעבר הפורוורד הייתה נקייה, אבל בסביבת הקבוצה היה מתח גדול בנוגע למצבו. "אני מצליב אצבעות ומתפלל לטוב ביותר", אמר המאמן פרנק ווגל, "הוא אחד מעמודי התווך שלנו. הוא ההווה שלנו, העתיד שלנו ואחד השחקנים הטובים בעולם, כך שהוא מאוד משמעותי עבורנו מן הסתם". לברון ג'יימס, ששיחק נגד הניקס כשהוא חולה, הוסיף: "אנחנו מקווים שהוא יהיה בסדר ומאמינים שכך יהיה. זה היה לילה קשה בשבילנו".

"שנה חדשה, אותו כרמלו אנתוני"
במשך שנה שלמה, אף קבוצה ב-NBA לא רצתה לגעת בכרמלו אנתוני. הסקורר שייכנס בוודאות להיכל התהילה כשהקריירה תסתיים הפך לסוג של "מוקצה" לאחר שיוסטון רוקטס נפטרה ממנו בנובמבר 2018 וברחבי הליגה החלו דיבורים על כך שהוא ראוי לפחות לעונת פרידה, אבל הלילה "מלו" הוכיח פעם נוספת שהוא חי וקיים, עם שיא עונתי של 28 נקודות וסל שהכריע את המשחק בין פורטלנד לטורונטו ונתן לבלייזרס ניצחון חוץ על הראפטורס, 99:101.

סל הניצחון היה ה-26 של כרמלו אנתוני מאז 2003 ולמעשה אף שחקן בליגה לא קלע יותר כאלה בתקופה הזו, כאשר קובי בראיינט, לברון ג'יימס ודירק נוביצקי מדורגים תחתיו. "זו זריקה שאני עובד עליה כל יום, פשוט סמכתי על מה שאני עושה באימונים וזה נכנס", אמר אנתוני לאחר הניצחון.

פרשנים, שחקנים ואוהדים הרעיפו מחמאות לפורוורד ברשת החברתית לאחר קליעת הקלאץ'. הפרשן סקיפ ביילס צייץ ש"עם הסל הזה, כרמלו מוכיח שהוא בן ה-35 הטוב ביותר ב-NBA". ג'מאל קרופורד שאל "תזכירו לי מי השאיר את מלו בבית במשך שנה?", ובעמוד של 'אייר ג'ורדן', שמספקת נעליים לאנתוני, סיכמו בפשטות: "שנה חדשה, אותו כרמלו אנתוני".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי