ברוקלין תצפה בפלייאוף מהבית? אירווינג עלול לא לחזור העונה

קיירי אירווינג
קיירי אירווינג | Emilee Chinn/Getty Images

חוסר תיאום בין הקבוצה לקיירי בנוגע לחומרת הפציעה שלו והסירוב של המנהל המקצועי לספק תחזית למשך היעדרותו, מגבירים את החששות שהרכז לא ישוב לפרקט והנטס יסיימו את העונה מוקדם מהצפוי

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

ברוקלין נטס זקוקה לתגבור בדחיפות, אבל כלל לא בטוח שהוא עומד להגיע. ההפסד של השחורים-לבנים לאולקהומה סיטי הלילה היה השביעי ברציפות שלהם ומה שחמור עוד יותר, הוא שהסיכויים שקיירי אירווינג הפצוע לא ישוב לשחק העונה הולכים וגוברים.

הרכז מושבת מאז ה-14 בנובמבר עקב כאבים בכתפו. המאמן קני אטקינסון הכחיש בהתחלה שמדובר בדלקת, אך לאחר שהשחקן עצמו אישר כי זו אכן האבחנה ואף הוסיף כי ייתכן שהוא יזדקק לניתוח, אטקינסון נאלץ להסתייג מדבריו כשדיבר עם ה"ניו יורק פוסט" הלילה (בין שלישי לרביעי): "אני לא רופא מומחה. יש דלקת ויש פגיעה וכל זה, אני לא בדיוק יודע איך קוראים לזה אבל אנחנו על אותו תדר בנושא. אני שמח שהוא היה שקוף וכן לגבי הנושא ואני חושב שכארגון, אנחנו בסדר מהבחינה הזו".

קיירי הופיע ב-11 משחקים בלבד במדי ברוקלין מאז שהצטרף אליה בקיץ האחרון, בחוזה לארבע שנים בשווי 141 מיליון דולר. הנטס קיוו שהוא יחזיק את הקבוצה בהיעדרו של קווין דוראנט, שהיה לרכש הנוצץ השני של המועדון בפגרה אך כידוע לא צפוי לשחק העונה. אלא שבניגוד לתכניות, פציעתו של הפוינט גארד השאירה את אטקינסון עם סגל מוגבל שמתקשה מאוד להשיג ניצחונות ובקצב הזה, אם הכוכב לא ישוב לפרקט, עלול להישאר מחוץ לפלייאוף.

קיירי אירווינג. ישוב לשחק העונה? (Emilee Chinn/Getty Images)
קיירי אירווינג. ישוב לשחק העונה? (Emilee Chinn/Getty Images)

הקבוצה לא מתכוונת להחזיר את הרכז לפעילות עד שיהיה כשיר ב-100%, אך יחד עם זאת, המנהל המקצועי שון מרקס סירב לתת הערכה לצפי החזרה שלו: "תקופת ההחלמה שלו תלויה מן הסתם בקצב ההתאוששות, אבל גם בדרך שבה הגוף שלו ישתקם. יכול להיות שזה יקרה במהירות ויכול להיות שזה ייקח זמן".

ברוקלין, שנמצאת במקום השמיני במזרח, הגיעה למשחק האחרון נגד אוקלהומה סיטי כשהיא מדורגת במקום ה-24 בליגה בנקודות ל-100 פוזשנים וכשהיא זורקת את כמות השלשות השישית בגובהה בליגה, אך קולעת רק ב-32% מחוץ לקשת. גם מבחינת איבודי כדור המצב לא מזהיר, שכן הנטס מדורגים במקום החמישי בליגה בקטגוריה זו עם 15.9 למשחק. "ההתקפה שלנו לא במקום שהיא צריכה להיות בו", הודה אטקינסון, "אנחנו ממש מתקשים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי